خانهاخبار
هوآوی P10 پلاس رابط کاربری EMUI 9.1 را دریافت کرد

هوآوی P10 پلاس رابط کاربری EMUI 9.1 را دریافت کرد

هوآوی رابط کاربری EMUI 9.1 را برای یکی از پرچمداران قدیمی خود عرضه کرد. هوآوی P10 پلاس با این آپدیت به قابلیت GPU Turbo 3.0 مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۱۶

دریافت یک بروزرسانی اصلی توسط گوشی‌های هوشمند قدیمی همیشه جذاب است. گوشی هوآوی P10 پلاس در کنگره جهانی موبایل 2017 در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند هوآوی با سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 وارد بازار شد. پس از گذشت دو سال از عرضه این محصول، شاهد عرضه بروزرسانی جدیدی برای آن هستیم. کاربران هوآوی P10 پلاس هم اکنون می‌توانند آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1 را دریافت کنند. ورژن این رابط کاربری EMUI 9.1.0.252 بوده و برای کاربران در کشورهای آسیایی عرضه شده؛ با این حال در آینده نزدیک کاربران در سایر کشورهای جهان نیز قادر به دریافت و نصب این آپدیت خواهند بود.

این آپدیت جدید قابلیت GPU Turbo 3.0 و EROFS را به پرچمدار قدیمی هوآوی اضافه می‌کند. بر اساس اعلام رسمی این شرکت، سیستم فایل EROFS به صورت میانگین باعث افزایش 20 درصدی سرعت خواندن اطلاعات می‌شود. در همین راستا، گوشی هوآوی P10 پلاس نسبت به دستورات کاربر سریع‌تر پاسخ می‌دهد. با دریافت این بروزرسانی، فایل‌ها فشرده می‌شوند و فضای ذخیره سازی بیشتری برای کاربران فراهم می‌شود.

image

فناوری GPU Turbo باعث بهبود عملکرد این اسمارت فون در زمینه اجرای بازی و استفاده از پردازنده گرافیکی می‌شود. این تکنولوژی باعث عملکرد روان‌تر رابط کاربری EMUI شده و ارتباط میان پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را بهبود می‌دهد. در حالت کلی این فناوری بهره‌وری سیستم را بهبود داده و باعث عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. GPU Turbo 3.0 از بازی‌های بیشتری در مقایسه با گذشته پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موضوع، فریم ریت در زمان اجرای بازی افزایش پیدا می‌کند و همچنین دستگاه نیاز کمتری به انرژی دارد. این بروزرسانی از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر بهره می‌برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)