خانهاخبار
وان پلاس 7 پچ امنیتی ماه اوت را دریافت کرد

وان پلاس 7 پچ امنیتی ماه اوت را دریافت کرد

وان پلاس 7 یک بروزرسانی جدید دریافت کرد. در این آپدیت، پچ امنیتی ماه اوت سیستم عامل اندروید حضور دارد.
۱۳۹۸/۵/۱۶

وان پلاس 7 پس از نسخه پرو خود، پچ امنیتی ماه اوت سیستم عامل اندروید را دریافت کرد. این آپدیت با نام OxygenOS 9.5.8 در اختیار کاربران قرار گرفته و چندین باگ این دستگاه را برطرف می‌کند. این بروزرسانی به تازگی برای کاربران این محصول عرضه شده است. شاید جالب باشد بدانید که وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو اولین گوشی‌های هوشمند بازار محسوب می‌شوند که پچ امنیتی ماه اوت را دریافت می‌کنند. این پچ امنیتی هنوز برای گوشی‌های پیکسل و یا اسنشال فون عرضه نشده است.

با توجه به تاریخ عرضه اندروید پای، انتظار می‌رود فردا اندروید Q عرضه شود. با توجه به این موضوع، گوشی‌های پیکسل به همراه اسنشال فون این بروزرسانی را به همراه پچ امنیتی ماه اوت دریافت می‌کنند. بروزرسانی OxygenOS 9.5.8 گوشی وان پلاس 7 دارای حجمی برابر با 303 مگابایت بوده و برخی مشکلات این اسمارت فون را رفع می‌کند.

تغییرات این بروزرسانی به شرح زیر است:

  • بهینه سازی تنظیم نور تطبیقی نمایشگر
  • رفع مشکلات مربوط به تنظیمات سریع
  • بروزرسانی GMS به 2019.06
  • بروزرسانی پچ امنیتی ماه اوت سیستم عامل اندروید
  • رفع باگ‌های عمومی و بهبود عملکرد
image

وان پلاس 7 در مقایسه با نسخه پرو این گوشی هوشمند قیمت پایین‌تری دارد. در حالی که وان پلاس 7 پرو دارای دوربین سلفی پاپ آپ است، نسخه استاندارد آن از برش نمایشگر قطره‌ای بهره می‌برد. از دیگر تفاوت‌های این محصولات می‌توان به عدم وجود نمایشگر با رفرش ریت 90 هرتز در وان پلاس 7 و استفاده از دوربین اصلی دوگانه در آن اشاره کرد. وان پلاس 7 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. وان پلاس 7 از شارژ سریع 20 واتی و نسخه پرو آن از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. این بروزرسانی به صورت OTA عرضه شده، بنابراین برای دریافت آن باید مدتی منتظر بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ahrar

۱۳۹۸/۵/۱۶
گوشی خوبیه ؟ چند وقت استفاده میکنی؟
راضی هستی؟

Ali

۱۳۹۸/۵/۱۶
من نسخه oxygen 9.5.11چند روز پیش دریافت کردم بعد میگید نسخه 9.5.8 دریافت کرد ،???? با gsm بروز باشید ،??