خانهاخبار
تیزر رویداد LG در IFA 2019 منتشر شد؛ آیا منتظر V60 ThinQ باشیم؟

تیزر رویداد LG در IFA 2019 منتشر شد؛ آیا منتظر V60 ThinQ باشیم؟

ال جی با انتشار تیزری اعلام کرد که در تاریخ 15 شهریور در شهر برلین حاضر می‌شود تا در نمایشگاه IFA 2019 شرکت کند. ولی با توجه به محتوای این تیزر آیا باید منتظر دستگاه دیگری با نمایشگر دوگانه باشیم؟
۱۳۹۸/۵/۱۵

ال جی ترند تلفن‌های هوشمند را در نمایشگاه MWC 2019 به شکل متفاوتی دنبال کرد و با معرفی LG V50 ThinW از دستگاهی پرده برداشت که به جای نمایشگر منعطف از نمایشگر ثانویه استفاده می‌کرد.

حالا این شرکت ویدیوی جدیدی منتشر کرده که در آن به پنل ویژه ال جی در نمایشگاه IFA 2019 اشاره دارد. در این ویدیو تایید می‌شود که رویدادی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در شهر برلین برگزار خواهد شد.

ال جی معمولا در نیمه دوم سال میلادی سری کاملا جدیدی از برند V را معرفی می‌کند، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که LG V60 ThinQ یا دستگاهی مشابه در این نمایشگاه معرفی شود.

البته این شرکت در چند سال اخیر کمی برنامه‌های خود را تغییر داده است؛ مثلا LG V35 ThinQ در MWC 2018 و V50 ThinQ 5G در اوایل امسال معرفی شد.

image

با این حال به توجه به ویدیویی که منتشر شده، می‌توانیم انتظار دستگاه دیگری با نمایشگر ثانویه را داشته باشیم. در V50 ThinQ از این نمایشگر ثانویه برای گیم‌پد مجازی بلوتوث، پخش ویدیو در پنجره‌ای مجزا و نمایاب اختصاصی دوربین استفاده می‌شد.

بنابراین انتظار داریم که LG V60 ThinQ (یا هر اسمی که ممکن است برای آن انتخاب شود) هم این ویژگی‌ها را در کنار قابلیت‌های جدید خود به کاربران عرضه کند. از دیگر ویژگی‌هایی که برای پرچمدار بعدی ال جی در نظر گرفته شده می‌توانیم به دوربین سه‌گانه عقب، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ (یا اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس)، مقاومت در برابر آب و شاید جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

در گزارش مالی اخیر ال جی اذعان شده که V50 و نمایشگر ثانویه آن با اقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه نشده است، پس عرضه نسخه دیگری از این دستگاه می‌تواند چالش دشوارتری برای ال جی باشد تا نظر کاربران را جلب کند.

آیا شما دستگاهی با نمایشگر ثانویه خریداری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)