خانهاخبار
موبایل جدید شیائومی از وزارت فناوری چین مجوز گرفت

موبایل جدید شیائومی از وزارت فناوری چین مجوز گرفت

وزارت صنعت، اطلاعات و فناوری چین به تازگی مجوز موبایل جدیدی از شرکت شیائومی را صادر کرده که ممکن است دستگاهی با برخورداری از پردازنده هلیو G90T یا دوربین 64 مگاپیکسلی باشد
۱۳۹۸/۵/۱۴

تلفن هوشمند جدیدی از شیائومی با شماره مدل M1906GT اخیرا از وزارت صنعت، اطلاعات و فناوری چین (MIIT) مجوز دریافت کرده است. در حال حاضر به جز این شماره مدل اطلاعات دیگری درباره این دستگاه در دسترس نیست. ولی گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که از وضعیت و مشخصات احتمالی این دستگاه خبر می‌دهد.

برخی می‌گویند این گوشی همان موبایلی است که قرار بود تحت برند شیائومی یا ردمی همراه با پردازنده هلیو G90T به بازار بیاید. لو ویبینگ، رئیس شرکت ردمی، با حضور در مراسم رونمایی از سری هلیو G90 گفته بود که آن‌ها می‌خواهند تلفنی با برخورداری از این چیپست روانه بازار کنند. او همچنین افزود که دستگاه آن‌ها نه فقط در چین بلکه در سراسر دنیا عرضه می‌شود.

شیائومیِ هند هم با ارسال توئیتی اعلام کرده بود که می‌خواهد موبایل جدیدی با پردازنده هلیو G90T معرفی کند. بنابراین طبیعی است که عده زیادی بگویند این دستگاه همان دستگاهی است که با هلیو G90T عرضه می‌شود.

علاوه بر این، از مدتی قبل اعلام شده بود که دستگاهی با برخورداری از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در دست ساخت است. گزارشات حاکی از آن بود که این دستگاه در ماه جاری میلادی به بازار می‌آید. گفته می‌شود که این دستگاه دوربینی چهارگانه خواهد داشت. با این حال سایر مشخصات دستگاه مذکور اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)