خانهاخبار
سامسونگ با وسایل جانبی جدید فقدان جک هدفون را در گلکسی نوت 10 حل می‌کند

سامسونگ با وسایل جانبی جدید فقدان جک هدفون را در گلکسی نوت 10 حل می‌کند

بر اساس اخبار و شایعات جدید، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا با ارائه مجموعه‌ای از وسایل جانبی جدید، از جمله هدفون بیسیم گلکسی بادز، مشکل حذف جک 3.5 میلی متری هدفون را در گلکسی نوت 10 برطرف سازد.
۱۳۹۸/۵/۹

سامسونگ بالاخره پس از چند سال دفاع از جک هدفون و تمسخر اپل بابت حذف این پورت دوست‌داشتنی قصد دارد تا به دنبال کوپرتینویی‌ها برود و سرانجام این پورت ۳.۵ میلی متری را حذف کند. گلکسی نوت ۱۰ اولین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون به بازار می‌آید. اما این غول بزرگ کره‌ای تمهیدات ویژه‌ای برای اعمال این تغییر در نظر گرفته است. طبق گزارشات، علاوه بر دانگل تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری، هدفون جدیدی با USB-C هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مضاف بر این، شایعات جدید حاکی از آن است که شاید یک جفت گلکسی بادز بیسیم رایگان هم به خریداران این تلفن هوشمند اهدا شود.

افشاگر سرشناس دنیای موبایل، Evan Blass، چند روز پیش در صفحه توئیتر خود تصویر زیر را منتشر کرد. در این تصویر متنی را می‌بینیم که در آن به تخفیف فروش گلکسی بادز در بازه زمانی عرضه DaVinci اشاره شده است. همان طور که از قبل می‌دانیم، و البته از قلم موجود در کنار موبایل عکس زیر هم پیداست، اسم رمز داوینچی مربوط به گلکسی نوت ۱۰ است.

image

نکته جالب توجه در تصویر بالا اشاره‌ای است که به احتمال عرضه مجموعه‌ای از لوازم جانبی از جمله گلکسی بادز، گلکسی واچ و شارژر بیسیم این دستگاه وجود دارد. البته مشخص نیست که این محصولات در داخل خود جعبه گلکسی نوت ۱۰ عرضه می‌شوند یا نه. اما ممکن است به خریداران پیشنهاد داده شود که از میان گلکسی بادز و ساعت هوشمند جدید این شرکت یکی را انتخاب کنند.

بر اساس شواهد، سامسونگ دارد آماده می‌شود تا گلکسی بادز را به عنوان وسیله جانبی مناسبی برای نوت ۱۰ معرفی کند. این شرکت به‌تازگی رنگ کاملا جدیدی از گلکسی بادز را به فروشگاه رسمی خود اضافه کرده که شباهت بی‌بدیلی به رنگ احتمالی گلکسی نوت ۱۰ دارد.

این رنگ جدید اولین بار در فروشگاه سامسونگ فرانسه رویت شد، اما امکان خرید آن هنوز وجود ندارد. مدل مذکور فاقد اسم تجاری است اما با توجه به شایعات می‌توانیم حدس بزنیم که اسم آن «درخشش شفقی» باشد.

به گزارش وبسایت WinFuture، به نظر می‌رسد که اطلاعاتی در دسترس قرار گرفته که وجود هدفون‌های USB-C را در کنار نوت ۱۰ تایید می‌کند. این طور که پیداست، سامسونگ هدفون‌های جدید خود را در ویتنام ساخته است؛ این هدفون‌ها از فناوری AKG و حذف نویز پشتیبانی می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۸/۵/۱۱
اپل با شعار آینده بیسیم است جک هدفون را حذف کرد و به طرز عجیبی درون جعبه آیفون هدست سیمی قرار داد و شعار خود را نقض کرد!!! اگر سامسونگ همان کار اپل را انجام دهد که هیچ‌ دلیلی جز برای غالب کردن گلکسی بادز به مشتریان‌ندلشته دقیقا مثل اپل که قصدش غالب کردن ایرپاد به مردم بود! اما اگر به همراه گوشی گلکسی بادز رایگان بفروشد کار درست و در مسیر آینده بیسیم برداشته است

محمد

۱۳۹۸/۵/۱۰
جالبه،هر حرکتی که شرکت اپل میزنه،همه کمپانیها اپل رو مورد تمسخر قرار میدن...بعد یکی دو سال اونام همون کار اپل رو میکنن...همشون از رو اپل کپی میزنن.

رضا

۱۳۹۸/۵/۱۰
کاش جک را حذف نمی کرد