خانهاخبار
آموزش سئو سایت و تاثیر محتوای همیشه سبز درآن

آموزش سئو سایت و تاثیر محتوای همیشه سبز درآن

متخصصان سئوکار باید در نظر داشته باشند که ساخت محتوای منحصر به فرد با رعایت کردن تمام موارد سئو محتوا اهمیت بالایی دارد. حتی مدیران و متخصصان سایر کسب و کارهای اینترنتی نیز باید در نظر داشته باشند که اگر به دنبال محتوایی یونیک هستند خودشان باید دست به کار شوند تا محتوای همیشه سبز را نیز درک کنند.
۱۳۹۸/۵/۳
image

آموزش سئو و درک محتوای همیشه سبز برای تولیدکنندگان محتوا و سئوکاران حرفه ای باید در اولویت کارها باشد.

متخصصان سئوکار باید در نظر داشته باشند که ساخت محتوای منحصر به فرد با رعایت کردن تمام موارد سئو محتوا اهمیت بالایی دارد. حتی مدیران و متخصصان سایر کسب و کارهای اینترنتی نیز باید در نظر داشته باشند که اگر به دنبال محتوایی یونیک هستند خودشان باید دست به کار شوند تا محتوای همیشه سبز را نیز درک کنند. بهترین حالت برای سئو سایت یک کسب و کار، تولید محتوا توسط صاحبان آن بیزینس می باشد که خود این مساله نیازمند شرکت در دوره جامع آموزش سئو است، امّا اگر به هر دلیلی مجبور شدید تا محتوای خودتان را به تیم تولیدکننده محتوا بسپارید باید حداقل های دانش سئو محتوا را داشته باشید تا بدانید که چطور محتوایی در سایت های شما قرار می گیرد و امکان گول خوردن توسط آنها را از بین ببرید!!!

در سئو سایت اگر متخصصان تولید محتوا دقت کنند به راحتی تمام می توانند یک محتوای منحصر به فرد بنویسند چرا که با بررسی کاربران و مشتریان هدف هر شغل اطلاعاتی به دست شما می آید که برای شغل بعدی سودآوری ندارد، پس باید محتوای شما همیشه سبز باشد (یعنی همیشه به روز باشد) که در این صورت هم نگاه گوگل را خواهید داشت و هم کاربران را جذب خود می کنید. متخصصان و تولید کنندگان محتوا باید در مورد آموزش سئو به صورت مداوم و مرتب خود را بروز نگهدارند تا از نکات کلیدی مهم سئو غافل نشوند.

گوگل و تولیدکننده محتوا

شاید بهتر است بدانید که چرا باید مدام اطلاعات خودتان را بروز کنید! با توجه به عملکرد ده ساله اخیر گوگل و آپدیت های سال های گذشته نسبت به سئو سایت که در سایت نیوسئو همه آن ها وجود دارد، می توان دریافت که گوگل برای الگوریتم ها و فاکتورهای سئو خود بارها بروزرسانی هایی داشته است که این بروزرسانی ها در نتایج گوگل تغییراتی را حاصل کرده است. با توجه به این تغییرات باید امر آموزش سئو را جدی گرفت و به صورت مداوم سایت هایی مثل newseo.ir و کارشناسان سئو همچون امیرقمصری را دنبال کرد. توجه کردن به این نکات باعث می شود تا محتوای شما همیشه بروز و دارای سئوی نسبتا خوبی باشد. پس از سوال های مکرری که در مورد تولید و سئو محتوا به صورت ساده به ذهن می آید می رسیم به پرسش هایی در باب محتوای همیشه سبز!

اما سوالی که پیش می آید این است که آیا هر فردی می داند چطور باید محتوای همیشه سبز را بسازد؟ و یا در هر دوره جامع آموزش سئو به شما این آموزش را خواهند داد؟ بنظر امیر قمصری "ماهیت محتوای همیشه سبز، چیزی نیست که بتوان به صورت قطعی در رابطه با آن صحبت کرد، زیرا تا حد زیادی این موضوع سلیقه ای است."

محتوای همیشه سبز چیست؟

به بیان ساده محتوای هدف باید به صورتی تولید شود که نه قید زمانی داشته باشد و نه در آینده نیز بدون کاربر بماند. به عبارت دیگر شما باید موضوعی را برای مقاله هایتان انتخاب کنید که در هفته ها، ماه ها و حتی سال های بعدی نیز مفید و کاربردی باشد. مستقل بودن از زمان به عنوان نکته اول در محتوای همیشه سبز بسیار مهم است چرا که موضوعات و موارد گوناگونی در حوزه تولید محتوا تاریخ انقضا دارند و پس از گذشت چندین ماه دیگر قابلیتی برای کاربران ندارند.

از این نکته غافل نشویم که کاربران امروز ما نسبت به کاربران گذشته بروزتر و پیشرفته تر شده اند، شاید خود آنها مدیران کسب و کارهای دیگری باشند که ما کاربر آنها هستیم. پس باید خودمان را به جای کاربر بگذاریم و ببینیم چه موضوعاتی می تواند بی قید زمان مطرح بشود. نکته دوم در محتوای همیشه سبز جامعیت محتواست، محتوا باید جامع باشد. حتی اگر شما شغلی خاص با مشتریان هدف خاصی دارید باز هم موضوعی پیدا می شود که آن را طوری بیان کنید و تولید کنید که جامعیت داشته باشد.

همانطور که در وب سایت نیوسئو هم تاکید شده است؛ در این نوع از محتوا شما باید به جان و مفهوم مطالب نیز بپردازید، اکتفا کردن به چند تعریف ساده دیگر امروزه محتوایی سبز را به شما نمی دهد. محتوایی جامعیت دارد که در مواردی کاربران مبتدی و تازه کار را به خود جذب می کند، دسته دیگر افرادی که دارای دانشی متوسط نسبت به موضوع ما هستند و گاهی در این زمینه حرفه ای به شمار می روند را نیز با خود همراه می سازد. این محتوا قطعا محتوای همیشه سبز است که برای وب سایت شما بسیار مفید است.

در دوره جامع آموزش سئو امیر قمصری، علاوه بر انواع راه های تولید محتوا، راهکارهایی برای تولید محتوای همیشه سبز نیز آموزش داده می شود. تیم نیوسئو با استفاده از این ترفند به راحتی می توانند برای جامعه هدف نیز تولید محتوا کنند.

چند نکته آموزش سئو محتوا

به صورت ساده و کوتاه در چند جمله نکات کلی آموزش سئو محتوا را توضیح خواهیم داد، اما برای یادگیری محتوا نویسی سئو شده باید به نکات ریزتر و دقیق تری واقف باشید. قرار دادن عبارت کلیدی در عنوان یکی از مهم ترین نکات سئو محتواست که برای جایگذاری آن باید کمی دقت به خرج داد. استفاده از تگ های عنوان، استفاده از متا توضیحات و بهینه سازی تصاویر مورد استفاده در مطالب از دیگر موارد و نکات مهم سئو محتوا می باشد. برای آشنایی بیشتر به وب سایت نیوسئو و آموزش های امیر قمصری که به صورت رایگان در سایت قرار گرفته است مراجعه فرمایید.

صحبتی با صاحبان کسب و کارها

یکی از نکات مهم در سئو سایت، محتوای سایت است. با توجه به تسلط مدیران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی نسبت به موضوع کاری خودشان بهتر است که آموزش سئو محتوا را جدی بگیرند تا بتوانند خود تولید و سئو محتوایشان را انجام دهند که چه کسی بهتر از آنها برای کسب و کار خودشان؟!! تولید کردن محتوا به دست شما یک امر مهم و بی نظیر است که شما را دو هیچ از رقبا جلو می اندازد! اگر در کنار سایت از وبلاگ ها استفاده کنید به راحتی می توانید مشتریان هدفتان را به سایت موردنظر جذب کنید

آخرین مطلب

سئو سایت امری مهم است که کمی ترسناک بنظر می رسد اما در نظر داشته باشید با یادگیری کلیه نکات و فاکتورهای گوگل برای سئو، شما می توانید با تمرین و تکرار به راحتی سایت خودتان را سئو کنید. و باید تاکید کرد که محتوا بخش اعظمی از سایت را در بر میگیرد و سئو محتوا نکات بسیار ریزی دارد که باید به آن ها اهمیت بدهید. با توجه به مواردی که در بالا گفته شد و البته بارها در سایت newseo.ir هم درمورد آن مقاله تولید شده است، بهتر است آموزش سئو محتوا را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

منبع :‌ ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)