خانهاخبار
با انواع حافظه SSD سامسونگ و گارانتی ام آی تی آشنا شوید

با انواع حافظه SSD سامسونگ و گارانتی ام آی تی آشنا شوید

گروه ام آی تی بهترین خدمات گارانتی انواع حافظه SSD سامسونگ را ارائه میکند.
۱۳۹۸/۵/۲

برند سامسونگ در صنایع مختلفی شناخته شده و معتبر است اما جالب است بدانید که این کمپانی بزرگ به عنوان یکی از برترین ارائه کنندگان انواع حافظه های SSD نیز شناخته میشود.

image

 

 

انواع حافظه های SSD :

 

کارت حافظه : سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چیپ‌های حافظه و فلش مموری در دنیا است.

کارت حافظه سامسونگ با کارایی بالا و امن به شما کمک می کند که خاطرات ارزشمند خود را به سرعت و با خیال راحت ذخیره کنید و اکنون حافظه 512 نیز در دسترس قرار گرفته است.

 

اس‌ اس‌ دی قابل حمل/Portable SSD : اس اس دی اکسترنال سامسونگ، استاندارد جدیدی از حافظه خارجی را عرضه می کند, دسترسی و انتقال چند ترابایت فایل‌های بزرگ مانند عکس ها و فیلم ها همراه با سرعت بالا و پایداری بالا. حالا دیگر به راحتی میتوانید اطلاعات با حجم زیاد را جا به جا کرده و در هر مکانی از آنها استفاده نماییدام آی تی شاپ با ارائه اس‌ اس‌ دی قابل حمل  Portable SSD سامسونگ به شما کمک میکند.

 

اس‌اس‌دی دیتاسنتر Enterprise SSD : اس اس دی  دیتاسنتر سامسونگ با ظرفیت های مختلف در مراکز و سازمان ها استفاده میشود.

 

image

 

 

گارانتی MIT

شرکت ایمن ایده ایرانیان با نام گروه ام آی تی مجری فروش اس اس دی سامسونگ و خدمات گارانتی محصولات ذخیره سازی سامسونگ است . این مجموعه معتبر همواره تمام تلاش خود را برای ارائه جدیدترین و معتبرترین برندها و محصولات جهانی در ایران به کار گرفته و از نام گروه ام آی تی به عنوان ابزاری قدرتمند در این راستا بهره می گیرد.

 

چند مورد از موارد شامل گارانتی ام آی تی :

  • پایین نشان دادن ظرفیت
  • عدم شناسایی به دلیل ایرادات داخلی
  • عدم نصب OS ویندوز

 

همچنین یکی از مشکلات تعداد زیاد کارت‌های حافظه در بازار است که موجب سرگردانی کاربران شده است. سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چیپ‌های حافظه در دنیا است که شرکت ایمن ایده ایرانیان با ارئه گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن کالا به شما این امکان را میدهد تا با خیال راحت خرید آنلاین خود را انجام دهید.

انواع اس اس دی های خانگی و حرفه ای نیز در فروشگاه اینترنتی ام آی تی شاپ در برند ها و ظرفیت های مختلف ارائه میگردد که برای مصارف خانگی و حرفه ای کاربران مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

شرکت ایمن ایده ایرانیان فعالیت در زمینه واردات و تآمین قطعات کامپیوتر در ایران را از سال 1390 شروع نموده است . این مجموعه وارد کننده  قطعات کامپیوتری اورجینال شامل انواع حافظه های ذخیره سازی اس اس دی SSD ، هارد های هیبریدی اس اس اچ دی SSHD ، هاردهای دیتاسنتر Enterprise HDD ، حافظه DRAM سرور و دسکتاپ ,حافظه موبایل MicroSD  و …می باشد.

تا کنون محصولات متعدد و متنوعی با نشان های برتر بین المللی در بازارهای داخلی کشور توسط این شرکت وارد شده است و از آنجایی که نیازهای کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد، ایمن ایده ایرانیان نیز همواره سعی بر این داشته که گستره وسیعی از قطعات کامپیوتر به روز را به مشتریان خود ارائه دهد و به روز ترین قطعات کامپیوتری را وارد ایران نموده و در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار دهد .

شما با خرید از شرکت ایمن ایده ایرانیان این اطمینان خاطر را خواهید داشت که محصول اورجینال شرکت سازنده را بدون واسطه دریافت خواهید نمود .

 

در انتها توصیه میکنیم برای مشاهده انواع محصولات اس اس دی سامسونگ و بررسی خدمات پشتیبانی گارانتی MIT به وب سایت shopmit.net مراجعه کنید.

 

منبع :‌ ویرلن

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)