خانهاخبار
اولین تلویزیون هوشمند هوآوی احتمالا به HongMeng OS مجهز می‌شود

اولین تلویزیون هوشمند هوآوی احتمالا به HongMeng OS مجهز می‌شود

طبق گزارشات هوآوی می‌خواهد با کمک زیربرند آنر وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند شود و اولین محصول خود را در این زمینه با HongMeng OS روانه بازار کند.
۱۳۹۸/۴/۲۷

اخیرا یکی از مسئولان شرکت آنر تایید کرده که آن‌ها مشغول کار روی تلویزیون‌های هوشمند هستند. حالا یکی از منابع داخلی تولید در این شرکت گفته که اولین تلویزیون هوشمند آن‌ها از سیستم عامل اختصاصی HongMeng OS استفاده خواهد کرد. آنر یکی از برندهای زیرمجموعه کمپانی هوآوی است.

بر اساس گزارشات، این کمپانی می‌خواهد اولین تلویزیون هوشمند خود را در ماه اوت امسال معرفی کند. هوآوی مدت‌هاست که به دنبال ورود به این حوزه است و آن‌ها این حوزه را با نام «نمایشگرهای هوشمند» خطاب می‌کنند و معتقدند که این دستگاه‌ها هابی برای کنترل تمام دستگاه‌های متصل به اینترنت در خانه است.

جورج ژائو، مدیر شرکت آنر، می‌گوید این تلویزیون هم به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات و هم به عنوان مرکزی برای سرگرمی خانواده کاربرد خواهد داشت. با این حال هنوز اطلاعاتی درباره ویژگی‌های این محصول اعلام نشده است.

اخبار مربوط به توسعه HongMeng OS از زمان اعلام تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی منتشر شد. از آن‌جایی که این غول بزرگ چینی به دنبال تحریم‌ها امکان استفاده از اندروید را نداشت، به فکر تولید سیستم عامل اخصاصی خودش افتاد، و حالا به نظر می‌رسد که این سیستم عامل به مرحله عرضه نزدیک شده است.

رن ژنگفی، مدیرعامل هوآوی، اخیرا در مصاحبه‌ای با یک نشریه فرانسوی اعلام کرده بود که HongMeng OS فقط مخصوص تلفن‌های هوشمند نیست و می‌تواند روی گروهی از محصولات از جمله روترها، سوئیچ‌های شبکه، تبلت‌ها، کامپیوترها و دیتاسنترها اجرا شود.

هوآوی می‌خواهد سیستم عاملی برای تمام محصولات خود بسازد. رن ژنگفی مدعی است که HongMeng OS می‌تواند سریع‌تر از اندروید و macOS باشد، اما تا زمان عرضه این نرم‌افزار نمی‌توانیم اطمینانی به این صحبت‌ها داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)