خانهاخبار
فصل سوم Stranger Things رکورد سریال‌های قبلی نتفلیکس را شکست

فصل سوم Stranger Things رکورد سریال‌های قبلی نتفلیکس را شکست

فصل سوم سریال Stranger Things که از چند روز پیش بر روی سرویس استریم نتفلیکس قرار گرفته، با ثبت رکوردی جدید توانسته در عرض 4 روز توسط بیش از 40 میلیون اکانت مشاهده شود.
۱۳۹۸/۴/۱۹

بر اساس اعلام شبکه اینترنتی نتفلیکس، حدود ۴۰.۷ میلیون اکانت ظرف مدت ۴ روز فصل سوم سریال Stranger Things را تماشا کرده‌اند تا این سریال به پربازدیدترین سریال این سرویس استریم آنلاین در بازه زمانی مذکور تبدیل شود. از این آمار، ۱۸.۲ میلیون اکانت کل قسمت‌های فصل سوم Stranger Things را تماشا کرده‌اند.

سیستم آمارگیری سرویس نتفلیکس بر این مبناست که اگر هر اکانت حداقل ۷۰ درصد از زمان هر قسمت را نگاه کند، یک شمارنده به آمارگیر آن‌ها اضافه می‌شود. با این حال، آمار مذکور به تفکیک مناطق جغرافیایی اعلام نشده است.

این آمار اگرچه با توجه به هیاهوی بسیار زیاد فصل سوم سریال قابل انتظار بود، اما همچنان دستاورد مهمی برای نتفلیکس به حساب می‌آید. این کمپانی در ماه ژوئن با فیلم Murder Mystery توانسته بود به رکورد ۳۰.۹ میلیون بازدید در سه روز برسد. پیش از این سریال Umbrella Academy هم در عرض یک ماه توانسته بود به ۴۵ میلیون بازدید دست یابد، اما آمار Stranger Things از نظر زمانی فاصله نسبتا زیادی با تمام آثار قبلی شبکه نتفلیکس دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)