خانهاخبار
Lenovo Z6 دوربین سه‌گانه 24 مگاپیکسلی خواهد داشت

Lenovo Z6 دوربین سه‌گانه 24 مگاپیکسلی خواهد داشت

در ادامه انتشار اطلاعات مربوط به نسخه عادی تلفن هوشمند Lenovo Z6 امروز اعلام شد که این دستگاه دوربینی سه‌گانه دارد که سنسور اصلی آن 24 مگاپیکسل است.
۱۳۹۸/۴/۸

مدت زمانی زیادی تا عرضه رسمی Lenovo Z6 باقی نمانده و به همین دلیل قائم مقام این شرکت در چند وقت اخیر اطلاعات مربوط به این دستگاه را به مرور در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. او امروز در پست دیگری در خصوص دوربین این دستگاه اعلام کرد که یک سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک لنز عریض ۵ مگاپیکسلی اجزای تشکیل‌دهنده دوربین Z6 هستند.

لنوو برای سنسور اصلی این دستگاه از IMX576 سونی استفاده کرده که قبلا آن را در هوآوی نوا 5i و آنر 20 لایت دیده بودیم. این سنسور حالت ویژه‌ای برای عکاسی شبانه دارد که نام آن Super Night است. هوش مصنوعی و حالت Beauty در چین اهمیت زیادی دارد، بنابراین طبیعی است که Lenovo Z6 فیلترهای هوشمند زیادی در این زمینه داشته باشد.

image

در بخش جلویی دستگاه، دوربین سلفی لنوو Z6 سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد که به گفته مسئولان این شرکت الگورتیمی در آن تعبیه شده که با ۵۰ میلیون تصویر سلفی متفاوت آموزش داده شده است.

یکی از ویژگی‌های محبوب دیگری که در کشور چین طرفداران زیادی دارد این است که دوربین دستگاه بتواند به صورت زنده ناهنجاری‌های بدن را اصلاح کند. این قابلیت قبلا در Lenovo Z6 Pro قرار داده شده بود، و حالا اعلام شده که در نسخه عادی Z6 نیز حضور خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)