خانهاخبار
صفحه پیش‌خرید گوشی iQOO Neo در وبسایت Vivo فعال شد

صفحه پیش‌خرید گوشی iQOO Neo در وبسایت Vivo فعال شد

از آن‌جایی که چیزی تا معرفی رسمی گوشی Vivo iQOO Neo باقی نمانده، امروز صفحه رسمی این تلفن هوشمند در وبسایت این شرکت فعال شد تا ضمن نمایش تصاویر این دستگاه، کاربران بتوانند آن را برای خود رزرو کنند.
۱۳۹۸/۴/۵

تلفن هوشمند Vivo iQOO Neo به‌زودی قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) معرفی شود. اکنون، یک هفته مانده به معرفی رسمی، صفحه جدیدی در فروشگاه شرکت ویوو باز شده که تصویری از Vivo iQOO Neo را نشان می‌دهد. بر اساس تصاویر موجود در این صفحه، تلفن هوشمند مذکور در دو رنگ گرادیانت بنفش-آبی و مشکی به بازار می‌آید. در حال حاضر فرآیند پیش‌خرید این دستگاه آغاز شده است.

هنوز قیمت Vivo iQOO Neo در صفحه رسمی این محصول اعلام نشده و مشخصات خاصی هم در خصوص این دستگاه در دسترس نیست. اما گفته شده که دستگاه در تاریخ ۱۱ تیر عرضه عمومی می‌شود.

Vivo iQOO Neo از لحاظ طراحی نمایشگر و پنل پشتی شباهت زیادی به پرچمدار iQOO دارد. این دستگاه از طراحی ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند و در بخش پایینی خود حاشیه نسبتا زیادی دارد. در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور دیده می‌شود. در سمت راست آن دکمه قرمزی تعبیه شده که احتمالا به طور اختصاصی برای فراخوانی دستیار شخصی Jovi در نظر گرفته شده است.

image

مدل مشکی این گوشی بافت جذابی دارد که شبیه مدل مشکیِ سامورایی iQOO است. در قاب پشتی آن یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته که فلش LED هم دارد. تنها تفاوت طراحی دوربین عقب Vivo iQOO Neo با iQOO این است که در این جا فلش LED داخل کادر سنسورهای دوربین قرار گرفته است. عدم وجود حسگر فیزیکی اثر انگشت بر روی بدنه نیز احتمالا به معنای این است که در این دستگاه از حسگر زیرصفحه‌ای استفاده شده.

ویوو چندی قبل تایید کرده بود که iQOO Neo از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند. آن‌ها همچنین اعلام کرده بودند که این دستگاه قابلیت‌هایی مثل شوک ۴ بعدی، لرزش ۲ بعدی، خنک‌سازی با مایع و شتاب‌دهی بدون لگ خواهد داشت تا تجربه گیمینگ این دستگاه را ارتقا ببخشد.

طبق اطلاعات مرجع TENAA، تلفن هوشمند Vivo iQOO Neo نمایشگری ۶.۳۸ اینچی دارد و حداقل ظرفیت باتری آن ۴۴۲۰ میلی آمپر است. تاییدیه 3C برای این گوشی می‌تواند حاکی از پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی باشد. ابعاد این گوشی ۱۵۹.۵۳ در ۷۵.۲۳ در ۸.۱۳ میلی متر است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)