خانهاخبار
دوربین زیرصفحه‌ای اوپو هفته آینده معرفی می‌شود

دوربین زیرصفحه‌ای اوپو هفته آینده معرفی می‌شود

اوپو هفته آینده قرار است مراسمی برگزار کند که در آن از دوربین زیرصفحه‌ای این شرکت رونمایی می‌شود. این احتمال وجود دارد که در مراسم اوپو شاهد معرفی دستگاه با دوربین زیرصفحه باشیم.
۱۳۹۸/۳/۳۰

اگرچه حدود دو سال است که از معرفی اولین تلفن هوشمند با ناچ می‌گذرد، اما هنوز اختلافات زیادی بر سر این شکل از طراحی موبایل وجود دارد. اخیرا برخی دستگاه‌ها مثل تلفن‌های هوشمند سامسونگ به جای ناچ از طراحی حفره‌ای استفاده کردند، اما همچنان برای دستیابی به حداقل حاشیه و حفظ یکپارچگی نمایشگر، بهترین راهکار این است که دوربین به زیر صفحه منتقل شود. حالا جدیدا خبری منتشر شده که از معرفی اولین گوشی اوپو با دوربین زیر صفحه در هفته آینده خبر می‌دهد.

اوپو و شیائومی چند هفته پیش سعی کردند با انتشار طراح‌های اولیه خود از دوربین زیر صفحه توجه بازار را از کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل به سمت خودشان جلب کنند. این دو شرکت با انتشار دو ویدیوی کوتاه دستگاه‌هایی را به نمایش گذاشتند که دوربین زیر صفحه داشتند. البته انتشار یک نمونه پروتوتایپ عملی با دستگاهی که بتواند وارد بازار انبوه شود تفاوت زیادی دارد.

با این حال، اوپو قرار است هفته آینده در خلال نمایشگاه MWC شانگهای دستگاه جدید خود را با دوربین زیر صفحه رسما معرفی کند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از محتوای این مراسم در اختیار نیست، اما پستی توسط آنتوتو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که از یک مراسم رونمایی بزرگ در تاریخ ۲۶ ژوئن خبر می‌دهد.

در این مراسم ممکن است از یک سنسور جدید دوربین یا نمایشگری رونمایی شود که چنین سنسوری دارد، ولی نمی‌توان با اطمینان گفت که موبایلی آماده عرضه به بازار باشد. آخرین بار که اوپو می‌خواست فناوری زوم ۱۰ برابری را معرفی کند، مدت مدیدی طول کشید تا نهایتا دستگاهی به نام Oppo Reno 10x به بازار آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)