خانهاخبار
استقلال بیشتر اپل واچ در دومین نسخه آزمایشی watchOS 6

استقلال بیشتر اپل واچ در دومین نسخه آزمایشی watchOS 6

به نظر می رسد که اپل در حال کار روی قابلیتی جدید است تا به کاربران اپل واچ، اجازه نصب بروزرسانی نرم افزاری بدون نیاز به آیفون را اعطا کند.
۱۳۹۸/۳/۲۹

از زمان معرفی اپل واچ، همواره این محصول به آيفون وابسته بوده است. اما از آن زمان تا به حال، اهالی کوپرتینو روی استقلال این محصول کار کرده اند و حالا در دومین نسخه آزمایشی watchOS 6 شاهد خبرهای خوبی برای دارندگان اپل واچ هستیم.

در این نسخه و در مسیر Settings> General شاهد اضافه شدن گزینه جدیدی به نام Software Update هستیم که به کاربران اجازه می دهد تا آپدیت های سیستم عامل را بدون نیاز به آيفون، به صورت مستقیم از روی اپل واچ نصب کنند.

جرمی هورویتز خبرنگار VentureBeat موفق شد تا دومین نسخه آزمایشی watchOS 6 را از روی اپل واچ نصب کند، اما برای تأیید شرایط نصب این پلتفرم، همچنان به آیفون نیاز است.

image

 

او در اظهارات خود چنین گفت:

به نظر می رسد که قابلیت نصب بروزرسانی سیستم عامل از طریق اپل واچ در حال انجام است، اما هنوز به طور کامل این اتفاق نمی افتد و برای تأیید مراحل، به آيفون نیاز داریم.

احتمالا تا زمان عرضه نسخه عمومی watchOS 6 در فصل پاییز، این گزینه نیز حذف خواهد شد و اپل واچ به صورت یک محصول مستقل به کار خود ادامه می دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)