خانهاخبار
گوشی Essential phone 2 به زودی معرفی می‌شود

گوشی Essential phone 2 به زودی معرفی می‌شود

اندی رابین پس از خروج از گوگل تصمیم گرفت تا شرکت خود را تاسیس کند. اولین گوشی هوشمند این شرکت با نام Essential phone عرضه شد هر چند در زمینه فروش چندان موفق نشد
۱۳۹۸/۳/۲۴

قریب به دو سال است که از معرفی گوشی Essential phone می‌گذرد. تولید این گوشی حدود ۶ ماه پیش متوقف شد اما اندی رابین، مدیرعامل شرکت Essential و بنیان‌گذار سیستم عامل اندروید اعلام کرد که نسل دوم این گوشی در راه است.

رابین در پاسخ به مجموعه توییت هایی که در رابطه با این موضوع منتشر می‌شوند، عنوان کرد که شرکت Essential برنامه‌هایی برای رونمایی از یک محصول در نظر دارد اما با این حال طرفداران باید فعلاً منتظر بمانند. اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع بیان نشد اما با توجه به متن منتشر شده می‌توان حدس زد که مربوط به یک دیوایس جدید است.

این شرکت پیش‌تر نیز اطلاعاتی در رابطه با سخت افزار جدید در پتنت‌های اخیر خود انتشار داده است. یکی از این پتنتها نشان می‌دهد که این شرکت در تلاش است تا یک صفحه نمایش کاملاً بی حاشیه تولید کند. با این وجود تاکنون هیچ یک از این اخبار تائید نشده است. 

image


علاوه بر این سال گذشته گزارش‌هایی به دست رسید مبنی بر اینکه شرکت Essential پروسه تولید نسل دوم این گوشی را متوقف کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که گوشی جدید Essential چه چیزی در چنته دارد اما می‌توان انتظار داشت که این گوشی استاندارد جدیدی را برای ظاهر گوشی‌های هوشمند به همراه خواهد آورد. گوشی Essential phone  به لطف صفحه نمایش کم حاشیه و به کارگیری ناچ از نقطه نظر طراحی از گوشی‌های زمان خود جلوتر بود. ظاهر این گوشی حتی در سال ۲۰۱۹ نیز برای یک پرچم‌دار قابل قبول است هرچند ضخامت آن باید تا حدودی کاهش یابد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)