خانهاخبار
جمع‌بندی کنفرانس بتسدا در E3 2019: آپدیت جدید Fallout 76، سرویس استریم Orion، بازی جدید Doom Eternal

جمع‌بندی کنفرانس بتسدا در E3 2019: آپدیت جدید Fallout 76، سرویس استریم Orion، بازی جدید Doom Eternal

شرکت بازی‌سازی بتسدا در کنفرانس اختصاصی خود در E3 2019 با معرفی بازی‌های جدیدی مثل Doom Eternal و آپدیت Fallout 76 از Orion به عنوان سرویس استریم این شرکت رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۳/۲۰

در ادامه روز پرسروصدای نمایشگاه E3 2019، ساعاتی پیش نوبت به کمپانی بتسدا رسید تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. اگرچه در کنفرانس این شرکت خبری از Starfield یا The Elder Scrolls VI نبود، اما باز هم اخباری اعلام شد که تیتر بسیاری از خبرگزاری‌ها را به خود اختصاص داده است.

اگر می‌خواهید بدانید که شرکت بازی‌سازی Bethesda در رویداد اختصاصی خود در E3 2019 چه خبرهای مهمی اعلام کرده است، در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Deathloop بازی جدید استودیوی Arkanke است

image

استودیوی بازی‌سازی Arkane که با عنوان مشهور Dishonored در سبک اکشن ماجرایی شناخته می‌شود، حالا به سراغ ژانر دیگری از بازی‌سازی رفته است. عنوان جدید این استودیو Deathloop نام دارد که یک بازی اول شخص درباره دو آدمکش حرفه‌ای است که در کشاکشی ابدی گیر افتاده‌اند. بتسدا درباره این بازی می‌گوید:

محیط‌های چشم‌نواز و خوش‌ساخت این بازی را به همراه گیم‌پلی فوق‌العاده آن به همان شکلی تجربه کنید که دلتان می‌خواهد. هدف‌ها را شکار کنید تا شاید بتواند یک بار و برای همیشه به چرخه موجود در بازی پایان دهید. فراموش نکنید که اگر در ابتدا موفق نشدید، باید بارها و بارها بمیرید.

هنوز هیچ صحبتی درباره پلتفرم یا تاریخ عرضه این بازی به میان نیامده است.

Orion راهکار استریم بازی بتسداست

image

مراسم امروز بتسدا فقط مخصوص معرفی بازی‌های جدید نبود. این شرکت در کنفرانس خود از فناوری جدید به نام Orion رونمایی کرد که آمده تا سیستم‌های ابری استریم بازی را بهبود ببخشد. بتسدا می‌گوید این محصول با همه موتورهای بازی‌سازی کار می‌کند. دموی کوتاهی از بازی Doom بر روی این سیستم در کنفرانس امروز این شرکت به نمایش درآمد که بسیار جذاب به نظر می‌رسید. بتای این سرویس از انتهای سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

Doom Eternal در ماه نوامبر به بازار می‌آید

image

بازی Doom Eternal دنباله‌ای بر نسخه قبلی این بازی است که در سال ۲۰۱۶ به بازار آمد. در مراسم بتسدا تریلری از فضای خشونت‌آمیز این بازی به نمایش درآمد که حاوی جزئیاتی درباره لوکیشن‌ها و اهریمن‌های جدید بازی بود. در انتها نیز اعلام شد که Doom Eternal در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) امسال به بازار می‌آید.

تریلر جدید Wolfenstein: Youngblood منتشر شد

image

بتسدا پارسال در نمایشگاه E3 2018 از Wolfenstein: Youngblood رونمایی کرد. این بازی شوتر اسپین‌آفی برای بازی ولفنشتاین است که امکان بازی دونفره در حال و هوای دهه ۸۰ میلادی را برای گیمرها فراهم می‌کند. Wolfenstein: Youngblood قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) به صورت همزمان برای ایکس باکس وان، PS4، پی‌سی و نینتندو سوئیچ منتشر شود.

Elder Scrolls: Blades به نینتندو سوئیچ می‌آید

image

هرچند در مراسم امروز بتسدا خبری از نسخه جدید بازی Elder Scrolls نبود، اما این کمپانی اعلام کرد که یک بار دیگر می‌خواهد یکی از بازی‌های موبایل خود را به کنسول نینتندو سوئیچ بیاورد. این بار قرعه به نام Elder Scrolls: Blades افتاده که همین چند وقت پیش برای موبایل منتشر شده بود. این بازی در پاییز امسال به سوئیچ می‌آید و از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند.

آپدیت بزرگ Fallout 76 در راه است

image

Fallout 76 عملکرد چندان موفقی نداشت و بسیاری از گیمرها آن را بدترین نسخه سری فال‌اوت می‌دانند. این بازی در چند وقت اخیر بهبودهای زیادی در بخش آنلاین خود داشته و حالا بتسدا اعلام کرده که قرار است آپدیت بزرگی برای آن منتشر کند.

نام آپدیت جدید بازی فال‌اوت Wastelanders است که NPC-های انسانی، یعنی یکی از بخش‌های اصلی سری بازی‌های فال‌اوت، را به Fallout 76 اضافه می‌کند. البته در این آپدیت چند خط داستانی جدید هم اضافه می‌شود و شاید غافل‌گیرکننده‌ترین خبر این باشد که آپدیت مذکور مود جدید بتل رویال ۵۲ نفره را برای این عنوان به ارمغان می‌آورد. نام این مود Nuclear Winter است.

شینجی میکامی با Ghostwire: Tokyo برمی‌گردد

image

شینجی میکامی، سازنده مشهور بازی Resident Evil، در کنفرانس امروز صبح بتسدا اعلام کرد که پروژه بعدی او یک بازی اکشن ماجرایی به نام Ghostwire: Tokyo است. خلاصه داستان این بازی شباهت زیادی به داستان Leftovers دارد با این تفاوت که ترسناک‌تر به نظر می‌رسد. در Ghostwire: Tokyo مردم به صورت اسرارآمیزی ناپدید شده‌اند و این وظیفه شماست تا بفهمید که چرا این اتفاق افتاده و مردم کجا رفته‌اند. هرچند این بازی در سبک ترسناک است، اما با ژانر وحشت بقا طرف نیستیم و برخلاف سوابق کاری میکامی، گیم‌پلی این بازی بیشتر حالت اکشن دارد. Ghostwire: Tokyo جدیدترین بازی استودیو Tango Gameworks است که آن را با بازی The Evil Within می‌شناسیم.

بسته الحاقی Rage 2 در راه است

image

بازی شوتر پساآخرالزمانی Rage 2 به زودی یک بسته الحاقی جدید به نام Rise of The Ghosts دریافت می‌کند. در این بسته الحاقی، علاوه بر چیزهای همیشگی مثل ماموریت‌ها، اسلحه‌ها و اتومبیل‌های جدید، شاهد اضافه شدن قابلیت تازه‌ای در گیم‌پلی این بازی هستیم که Mech Suits نام دارد. هنوز تاریخی برای انتشار این بسته الحاقی اعلام نشده اما می‌دانیم که تا پایان سال جاری میلادی باید منتظر انتشار آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)