خانهاخبار
شایعات جدید Mi Band 4 شیائومی؛ نمایشگر رنگی و 20 درصد باتری بیشتر

شایعات جدید Mi Band 4 شیائومی؛ نمایشگر رنگی و 20 درصد باتری بیشتر

بر اساس جدیدترین گزارشات، دستبند Mi Band 4 شیائومی قرار است به نمایشگر رنگی و باتری جدیدی مجهز شود که ظرفیت آن 20 درصد نسبت به Mi Band 3 بیشتر است.
۱۳۹۸/۳/۱۴

حدود یک ماه پیش در خبرها بخشی از اطلاعات مربوط به دستبند Mi Band 4 شیائومی را به اطلاع شما رساندیم. حالا اگرچه هنوز تاریخی برای رونمایی رسمی و عرضه این دستگاه اعلام نشده، اما اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن لو رفته است.

طراحی این دستبند هوشمند شبیه Mi Band 3 به نظر می‌رسد و نمایشگر آن هم قرار است بیضی‌شکل باشد. با این حال دیگر خبری از دکمه مقعر نسخه‌های قبلی نیست تا احتمالا صفحه نمایش دستگاه یکپارچگی بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد که شیائومی نمایشگر تک‌رنگ همیشگی خود را کنار گذاشته و این بار از یک نمایشگر رنگی استفاده کرده است.

طبق گزارشات، می بند ۴ یک باتری ۱۳۲ میلی آمپری دارد که نسبت به باتری ۱۱۰ میلی آمپری نسخه قبلی پیشرفت خوبی است، چون هرچند افزایش ۲۵ میلی آمپری در ظاهر رقم بزرگی به حساب نمی‌آید، ولی همین عدد معادل ۲۰ درصد عمر باتری بیشتر است. فراموش نکنیم که عمر باتری می بند ۳ یکی از نقاط قوت آن دستگاه به شمار می‌رود.

image

Mi Band 4

سایر شایعات مربوط به می بند ۴ شامل پشتیبانی از بلوتوث ۵ و مدل جداگانه‌ای از این دستگاه می‌شود که از NFC پشتیبانی می‌کند. با این حساب می‌توان حدس زد که نسخه چهارم دستبند هوشمند شیائومی قرار است از طریق سرویس Mi Pay امکان انجام پرداخت‌های آنی در هند و چین را داشته باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که می بند ۴ قرار است از دستیار صوتی Xiao AI هم پشتیبانی کند.

اگر تمام این گمانه‌زنی‌ها درست از آب دربیاید، می بند ۴ بدون شک به لحاظ سخت‌افزاری موفق خواهد شد. با این حال نباید از فاکتور نرم‌افزار و قابلیت‌هایی که باید در آن بخش ارائه شود غافل بمانیم.

تاکنون به صورت رسمی صحبتی از قیمت Mi Band 4 به میان نیامده، اما با توجه به نمایشگر و ارتباطات مطلوب‌تر، احتمالا شاهد افزایش قیمت این دستگاه باشیم. پیش از این گفته شده بود که قیمت مدل مجهز به NFC حدود ۷۲ دلار خواهد بود.

انتظار داریم که Mi Band 4 اواخر سال ۲۰۱۹ روانه بازار شود، با این حال هنوز چیزی تایید نشده است.

image

Mi Band 3

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بنیامین

۱۳۹۸/۳/۱۴
خودم می بند 3 دارم.عالیه.می بند 4 بیاد عالی تر میشه