خانهاخبار
تصمیم جنجالی اپل پیرامون قابلیت Back to My Mac

تصمیم جنجالی اپل پیرامون قابلیت Back to My Mac

ویژگی Back to My Mac به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش دستگاه خود را با نمایشگرهای دیگر به اشتراک گذاشته و با آن در تعامل باشند.
۱۳۹۸/۳/۱۲

قابلیت Back to My Mac به عنوان یکی از ویژگی های مفید سیستم عامل مک برای برخی کاربران به شمار می رود که به وسیله آن، می توانند محتویات صفحه نمایش دستگاه خود را با نمایشگرهای دیگر به اشتراک گذاشته و به صورت ریموت نیز به آن وصل شوند.

در پیامی که امروز توسط اهالی کوپرتینو برای کاربران سیستم عامل مک ارسال شده، به آنها یاد آور شده که قابلیت Back to My Mac از اول جولای دیگر پشتیبانی نشده و در این تاریخ، به کار خود پایان می دهد. این سرویس در حال حاضر از سیستم عامل macOS Mojave حذف شده است.

مسئولان اپل به کاربران توصیه می کنند تا برای برخورداری از این ویژگی، از iCloud Drive، ویژگی اسکرین شیرینگ و اپلیکیشن Apple Remote Desktop استفاده کنند.

13 خرداد، یعنی دو روز دیگر کنفرانس توسعه دهندگان اپل برگزار می شود و نسهه جدید سیستم عامل های آی او اس، مک، واچ او اس و تی وی او اس در این رویداد معرفی می شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا اپل از سرویس یا قابلیت جدیدی در این زمینه پرده برداری می کند یا خیر.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)