خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی Xperia 1 به توانایی های دوربین آن اشاره دارد

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی Xperia 1 به توانایی های دوربین آن اشاره دارد

محصول جدید سونی به نام اکسپریا 1 از روز گذشته وارد بازار شد و ظاهرا مسئولان سونی، زمان زیادی را صرف توسعه دوربین این محصول کرده اند.
۱۳۹۸/۳/۱۲

گوشی Xperia 1 با نمایشگر OLED به ابعاد تصویر 21:9 و رزولوشون 4K از روز گذشته به فروش گذاشته شد. در پشت بدنه، شاهد قرارگیری دوربین سه گانه هستیم که بر اساس حرف و حدیث ها، ظاهرا مسئولان و مهندسان ژاپنی زمان زیادی را به توسعه آن اختصاص داده اند و تیرهای تبلیغاتی متنوعی که برای این محصول آماده شده، به اهمیت دوربین آن اشاره دارد.

Cinema Pro نام قابلیت ویژه ای است که در هنگام فیلمبرداری با اکسپریا 1 به کمک شما می آید. امکان کنترل سرعت شاتر و تشخیص سایه، در نهایت باعث می شود تا تصاویر جذاب و هیجان انگیزی را بعد از فیلمبرداری شاهد باشیم. علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری، امکان انتخاب هر یک از دوربین سه گانه در نظر گرفته شده برای این محصول به منظور فیلمبرداری را دارا می باشند.

قابلیت دیگری که برای Xperia 1 در نظر گرفته شده، با نام Optical Steady Shot شناخته می شود که به کاربر اجازه می دهد تا فیلم هایی با حداقل لرزش را گرفته و از زیبایی بی مثال آنها شگفت زده شود. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر از سنسور لرزشگیر در گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند، اما مسئولان سونی مدعی شده اند که این ویژگی، روی اسمارت فون ها بی بدیل بوده و اکسپریا 1 را تا حد زیادی به دوربین های با کیفیت سینمایی نزدیک کرده است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهمن

۱۳۹۸/۵/۷
کی میاد؟ تو ایران از کی میشه خریدش به نظرتون؟