خانهاخبار
چینش مربعی دوربین آيفون های جدید تأیید شد!

چینش مربعی دوربین آيفون های جدید تأیید شد!

تصاویر جدید منتشر شده از کیس محافظ آیفون های جدید، مهر تأیید مجکمی بر چینش مربعی دوربین آنها زده است.
۱۳۹۸/۲/۲۴

همان طور که می دانید، چندی است که تصاویر و شایعات مختلفی مبنی بر دوربین آیفون های جدید (2019) در دنیای دیجیتال مطرح می شود که تمامی آنها، حکایت از چینش مربعی آنها دارند. امروز نیز در رسانه های خبری، شاهدر درز تصاویر کیس های محافظ این محصولات هستیم که بار دیگر، این مقوله را مورد تأیید قرار می دهد.

آقای مارک گورمن که از جمله گزارشگران بلومبرگ به حساب می آید، این تصویر را منتشر کرده و بر این باور است که هر سه مدل آیفون های جدید، دارای ساختار مربعی شکل در قسمت دوربین خواهند بود که مدل های 11 و 11 مکس به دوربین سه گانه مجهز بوده و مدل 11R از دوربین دوگانه بهره مند خواهند بود.

شایعات مختلف بر این باورند که تمامی آیفون های سال 2019 به پردازنده A13 اپل مجهز خواهند بود و علاوه بر آن، باید انتظار اضافه شدن دو رنگ جدید (سبز و بنفش) به مدل 11R را نیز داشته باشیم.

طبق سنت هر ساله، اهالی کوپرتینو ماه سپتامبر (شهریور) را برای رونمایی از آیفون های جدید انتخاب می کنند. لذا تا آن زمان باید منتظر ماند و دید که این شایعات، تا چه اندازه رنگ واقعیت به خود می گیرند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

homi

۱۳۹۸/۲/۲۴
خدایی خیلی ناجوره
نه تنها هیچ زیبایی نداره بلکه زشت هم شده

Soroosh

۱۳۹۸/۲/۲۴
کپی کپی کپی کپی همش کپی 0تا صد اپل کپی هست
والا هرچی اندورید خلق کرد این موجود اضافی هم اسکی رفت شارژ بی سیم
ناچ که الجی اولین نظریه رو برای قرار دادن ناچ بیان کرد و سیب کپی رفت اینم از اسکی رفتن روی هواوی دیگه حسگر عنبیه چشم و الا ماشا الله که نیازی به ذکر بنده نیست ......