خانهاخبار
پوسترهای تبلیغاتی و مشخصات پیکسل 3a فاش شد

پوسترهای تبلیغاتی و مشخصات پیکسل 3a فاش شد

گوگل تا هفته آینده دو میان‌رده تازه Pixel 3a و Pixel 3a XL را رسما معرفی می‌کند. تصاویر رندر و تبلیغات رسمی به همراه مشخصات نهایی این گوشی‌ها روز گذشته فاش شد.
۱۳۹۸/۲/۱۳

image

 

تنها 6 روز دیگر تا 18 اردیبهشت باقی مانده است تا تیم توسعه گوگل روی صحنه برود و در خلال برگزاری کنفرانس اختصاصی I/O این کمپانی، تازه‌ترین گوشی‌های پیکسل را به نام‌های Pixel 3a و Pixel 3a XL معرفی کند. این گوشی‌ها درواقع اولین تجربه گوگل در گوشی‌های میان‌رده هستند و به لطف دو افشاگر به نام‌های مکس جی و برندون لی، مشخصات بسیاری از آن‌ها فاش شده است.

قیمت و رنگ‌های Pixel 3a و Pixel 3a XL

فرقی نمی‌کند که گوشی‌های همراه چه مشخصاتی دارند و از چه تکنولوژی مدرنی بهره می‌برند، قیمت عرضه همواره یکی از مهم‌ترین عواملی به شمار می‌رود که روی تصمیم خرید کاربران تأثیر می‌گذارد.

Pixel 3a و Pixel 3a XL قرار است به ترتیب به قیمت 399 و 479 دلار به بازار راه پیدا کنند. این قیمت‌ها هنوز شایعه هستند، اما با آنچه پیش از این هم انتظارش می‌رفت در یک راستا قرار دارند و به همین خاطر احتمالشان قوی‌تر به نظر می‌رسد.

در مارس گذشته، خبرگزاری WinFuture گزارش کرد میان‌رده‌های تازه گوگل به ترتیب 450 و 550 یورو قیمت خواهند داشت. این قیمت‌ها مخصوص بازار اروپا گزارش شده‌اند و تقریبا معادل 400 تا 500 دلار آمریکا هستند. با توجه به این خبرها به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد مدل ایکس ال میان‌رده خود را کمی گران‌تر از انتظارمان قیمت‌گذاری کند.

image

 

همچنین گفته می‌شود Pixel 3a و Pixel 3a XL در سه رنگ Clearly White، Just Black و رنگ تازه بنفش بسیار کم‌رنگ به نام Purple-ish یا Not Purple در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

آیا سری میان رده گوگل ارزش خرید دارند؟

پرچمداران پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با پردازنده اسنپدراگون 845 به بازار روانه شدند اما گفته می‌شود نسخه‌های میان‌رده‌شان با اسنپ‌دراگون 670 توسعه می‌یابند. برندون لی همچنین خبر داده که ظرفیت داخلی هر دو مدل 64 گیگابایت است اما انتظار می‌رود گوگل یک نسخه 128 گیگابایتی هم از آن‌ها معرفی کند. پیش از این از احتمال تعبیه 32 گیگابایت حافظه داخلی گفته شده بود اما به نظر می‌رسد که این شایعه صحت نداشته است. برای رم هم به 4 گیگابایت اشاره شده است.

image

 

تفاوت‌های کلیدی و مشخصی در میان پنل نمایش Pixel 3a و Pixel 3a XL وجود دارد. Pixel 3a پنل 5.6 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 و وضوح 2220 در 1080 فول اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی 441ppi دارد اما Pixel 3a XL به پنل نمایش 6 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح تصویر 2160 در 1080 فول اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی 402ppi مجهز می‌شود.

ظرفیت باتری این دو مدل هم احتمالا 3000 و 3700 میلی آمپر ساعت خواهد بود. Pixel 3a و Pixel 3a XL هر دو از امکان شارژ سریع 18 واتی، قابلیت Always-On-Display، فریم Active Edge و امکان نمایش قطعه موسیقی در حال پخش روی صفحه بهره می‌برند.

تصاویر رندر و تبلیغات رسمی Pixel 3a گوگل

خبرگزاری Droid Life امروز ضمن تأیید مشخصاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، توانسته است به برخی تصاویر تبلیغاتی منتسب به Pixel 3a هم دست پیدا کند. در این پوستر تبلیغاتی هم به سه رنگ برای گوشی مذکور و همچنین برخی مشخصات دیگر مانند ضمانت به روزرسانی و پشتیبانی تا سه سال پس از عرضه، پردازنده امنیتی Titan M، شارژ سریع و Screen Call اشاره شده است.

 

این تصویر همچنین بر دوربین فوق‌العاده به همراه قابلیت جالب توجه Night Sight Mode، Motion Auto Focus، وضعیت پرتره و حافظه نامحدود برای ذخیره تصاویر در گوگل تأکید کرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد متین

۱۳۹۸/۲/۱۴
واقعا بیریخته !!!!!!!!!