خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Xperia 2 سونی با در دو نسخه LCD و OLED

احتمال معرفی پرچمدار Xperia 2 سونی با در دو نسخه LCD و OLED

پس از معرفی Xperia 1 حال به نظر می‌رسد نسل تازه این پرچمدار به نام Xperia 2 در راه باشد. گفته می‌شود سونی قصد دارد پرچمدار Xperia 2 را در دو نسخه با پنل‌های OLED و LCD روانه بازار کند.
۱۳۹۸/۲/۱۰

براساس گزارشی تازه، به نظر می‌رسد کمپانی سونی گوشی هوشمند Xperia 2 خود را در دو نسخه مجهز به پنل‌های نمایش LCD و OLED معرفی کند. Xperia 1 سونی همچنان گوشی تازه‌ای به شمار می‌رود اما مدتها است که شایعه‌های مختلفی درباره جانشین آن منتشر می‌شود. اگر سونی همچنان روند قبلی را در پیش بگیرد، Xperia 2 هم در سه ماهه سوم امسال رونمایی شود.

Xperia 2 ظاهرا تازه‌ترین پرچمدار سطح بالای سونی است. براساس گزارش Sumahoifs به نقل از منبعی که نخواسته نامش فاش شود، مشخصات فنی دو نسخه LCD و OLED احتمالا یکسان خواهد بود.

شایعه شده است Xperia 2 پنل نمایش 6 اینچی و کوچکتر از Xperia 1 خواهد داشت. Xperia 1 با نسبت 21:9 گوشی کشیده‌ای به شمار می‌رود و سونی احتمالا قصد دارد این کشیدگی را در نسل تازه کاهش دهد.

این منبع همچنین فاش کرده است که Xperia 2 هم مانند Xperia 1 به امکان شارژ بی سیم مجهز نمی‌شود. این گوشی ظاهرا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری‌اش 3200 میلی آمپر ساعت است.

در آخر شایان ذکر است که دوربین اصلی در پنل پشتی این پرچمدار تازه به 3 لنز مجهز می‌شود. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر درباره Xperia 2 در دست داریم. ممکن است نمای ظاهری این گوشی بسیار شبیه به نسل قبلی باشد؛ زیرا این دو گوشی اساسا در یک سال میلادی عرضه می‌شوند و از نظر سازنده نیازی نیست تفاوت ظاهری چشمگیری میانشان دیده شود.

image

 

از آنجا که گفته شده ابعاد پنل نمایش این پرچمدار 6 اینچ است، هنوز نمی‌دانیم کمپانی سونی Xperia 2 را به پنل 4K مجهز می‌کند یا از کیفیت کواد اچ دی پلاس بهره می‌برد. از طرفی هنوز مطمئن نیستیم که Xperia 2 واقعا پنل نمایش کوچک‌تری داشته باشد. شاید این اطلاعات درواقع به مدلی سطح پایین‌تر از پرچمدار بعدی سونی متعلق باشد. علاوه بر این، عرضه یک مدل گوشی در دو نسخه LCD و OLED با مشخصات یکسان اصلی منطقی به نظر نمی‌رسد. تصور آن در صورتی منطقی و ممکن است که سونی قصد داشته باشد یک مدل پرچمدار مجهز به پنل نمایش OLED را در کنار یک مدل کمی سطح پایین‌تر با صفحه LCD روانه بازار کند.

Xperia 1 هنوز در سطح گسترده و بازارهای جهانی عرضه نشده است و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود تا زمان عرضه Xperia 2 همچنان زمانی طولانی در پیش باشد. انتظار می‌رود در خلال ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)