خانهاخبار
اپل فکر خرید بخش مودم های اینتل را در سر می پروراند

اپل فکر خرید بخش مودم های اینتل را در سر می پروراند

مقامات اپل این روزها در حال مذاکره با مسئولان اینتل هستند تا بخشی از تجارت مربوط به مودم های تلفن های هوشمند اینتل را به تصاحب خویش درآورند.
۱۳۹۸/۲/۷

بر اساس گزارش جدیدی که توسط WSJ منتشر شده، اهالی کوپرتینو قصد دارند تا بخش سخت افزار مربوط به تلفن های هوشمند خود را گسترش داده و اولین قدم در این راه، مذاکره با مقامات کمپانی اینتل برای خرید بخشی از تجارت مربوط به مودم های این شرکت است. به این ترتیب اپل قادر خواهد بود تا مودم های اختصاصی خود را تولید کرده و این موضوع کمک شایان توجهی به آیفون های آينده خواهد کرد.

صحبت ها پیرامون این موضوع از تابستان سال گذشته آغاز شده و تا کنون که اهالی کوپرتینو قراردادی با کوالکام که از جمله رقبای اینتل در این عرصه به حساب می آيد، ادامه پیدا کرده است (اولین آيفون 5G با همکاری کوالکام در سال 2020 روانه بازار می شود).

برخی افراد بر این باورند که اینتل قصد دارد تا با فروش بخشی از تجارت مودم های خود، پولی را به جیب زده و به این ترتیب، سر و سامانی به بخش های دیگر خود بدهد.

image

 

از جمله دیگر مشتریان این بخش می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

  • سامسونگ
  • Broadcom
  • ON Semiconductor
  • Unisoc Communications

فروش بخش مودم های اینتل شامل پرسنل، پتنت ها و زبان طراحی نسل های مختلف مودم های وایرلس این شرکت می شود و باید منتظر ماند و دید که کدام یک از شرکت های بزرگ فعال در زمینه تکنولوژی، قادر به پایان رساندن این امر خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)