خانهاخبار
هوآوی P30 لایت با Kirin 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

هوآوی P30 لایت با Kirin 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

اگرچه دیروز هرچه صبر کردیم خبری از مدل ارزان‌تر پرچمدارهای سری P30 نشد، اما هوآوی امروز در سکوت خبری از P30 لایت با پردازنده Kirin 710 و دوربین سه‌گانه رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱/۷

هوآوی P30 و P30 پرو دیروز معرفی شدند و توجه تمام رسانه‌ها را به خودشان جلب کردند، اما این غول بزرگ چینی طرفداران مدل‌های ارزان‌تر پرچمداران خود را فراموش نکرده و امروز بی‌سروصدا در وبسایت خود از تلفن هوشمند P30 لایت رونمایی کرده است. اگرچه مشخصات فنی این دستگاه در وبسایت کانادایی هوآوی که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند دستگاه را تهیه کنند در دسترس نیست، اما شرکای این کمپانی، یعنی Freedom و Videotron برگه مشخصات P30 لایت را منتشر کرده‌اند.

P30 لایت اگرچه اسم پرچمدار اصلی این شرکت را به دوش می‌کشد، اما از لحاظ فنی شبیه میان‌رده‌های هوآوی است. این تلفن هوشمند از پردازنده Kirin 710 استفاده می‌کند و ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد (البته مدل فیلیپینی آن با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید). پی ۳۰ لایت اولین پرچمداری است که از دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند.

پیکربندی این دوربین از یک سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک لنز عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده، در حالی که دوربین جلو سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی دارد که درون ناچ قطره‌ای این دستگاه قرار گرفته است. پی ۳۰ لایت نمایشگری ۶.۱۵ اینچی از نوع LCD دارد که رزولوشن آن ۲۳۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۱۹.۵:۹ است.

هوآوی P30 لایت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند اما به جای شارژر ۲۲.۵ واتی مدل‌های اصلی P30 از یک شارژر ۱۸ واتی استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این دستگاه ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت بوده و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

پیش‌خرید این محصول از همین حالا آغاز شده و تا ۱۰ آوریل ادامه می‌یابد. خریداران اولیه پی ۳۰ لایت اگر این دستگاه را از خرده‌فروشی‌های منتخب هوآوی تهیه کنند می‌توانند همراه با این تلفن هوشمند یک Band 3 Pro دریافت نمایند. قیمت این موبایل که فقط در دو رنگ سیاه و آبی در دسترس است، از ۳۲۰ دلار شروع می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)