خانهاخبار
اپلیکیشن ایمیل HTC با 10 میلیون دانلود از پلی استور حذف شد!

اپلیکیشن ایمیل HTC با 10 میلیون دانلود از پلی استور حذف شد!

اپلیکیشن ایمیل HTC یکی از موارد پرکاربرد برای دارندگان محصولات این شرکت به حساب می‌آمد، اما متأسفانه این نرم‌افزار با 10 میلیون دانلود از پلی استور حذف شد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱

طبق گزارش اندروید پلیس، مسئولان اچ تی سی هنوز هیچ سخنی در مورد حذف اپلیکیشن ایمیل این شرکت از پلی استور گوگل به میان نیاورده‌اند. این نرم افزار که یک مرجع بزرگ برای سرویس‌های مختلف ایمیل از جمله Gmail، یاهو میل و سایر پلتفرم‌ها برای دارندگان محصولات HTC به حساب می‌آمد و از رکورد دانلود بالایی (10 میلیون) نیز برخوردار بود، بدون هیچ توضیحی از پلی استور گوگل حذف شد. بد نیست بدانید که اپلیکیشن ایمیل اچ تی سی هنوز به صورت پیش فرض روی محصولات این شرکت به چشم می‌خورد، اما ارائه آن روی پلی استور به آنها اجازه می‌داد تا آپدیت‌های منظم تری را برای اپلیکیشن خود عرضه نمایند.

فایل‌های کش شده روی سرورهای پلی استور گوگل حاکی از آن است که در تاریخ ششم دسامبر، آخرین بروزرسانی اپلیکیشن ایمیل HTC عرضه شد و تا آن زمان، از کورد دانلود 10 میلیونی برخوردار بوده است. از میان این تعداد، نرم افزار یاد شده توانسته به امتیاز 3.1 (از 5) دست پیدا کند. با وجود امکان ارسال ایمیل از طریق اپلیکیشن Gmail به سایر سرویس دهنده‌ها، به نظر می‌رسد که دیگر جایی برای اپلیکیشن ایمیل اچ تی سی باقی نخواهد ماند.

اگر هم اینکه به پلی استور گوگل رفته و واژه HTC Mail را جستجو کنید، با عبارت "We're sorry, the requested URL was not found on this server." روبرو می‌شوید که حکایت از حذف این اپلیکیشن دارد.

با کاهش فروش محصولات اچ تی سی و ضررهایی که رفته رفته به مدیران آن وارد می‌شود، به نظر می‌رسد که کم کم باید انتظار اعلام ورشکستی این کمپانی را داشته باشیم.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
ده نبی حذف نشده یه مشکل آپدیت جزئی داشتش وحل شد رفت

حسام

۱۳۹۷/۱۲/۱۲
هم اینکه به پلی استور گوگل رفته و واژه HTC Mail را جستجو کردیم، آپدیت برنامه رو داد!
لااقل خودت یه امتحان میکردی