خانهاخبار
MWC 2019: ال جی می‌گوید موبایل تاشوی این شرکت از سری V خواهد بود

MWC 2019: ال جی می‌گوید موبایل تاشوی این شرکت از سری V خواهد بود

مدیر بخش بازاریابی ال جی در مراسم روز گذشته این شرکت در MWC 2019 با اعلام تفاوت‌های سری G و V گفت تلفن هوشمند تاشوی آن‌ها به هنگام عرضه در سری V به بازار خواهد آمد.
۱۳۹۷/۱۲/۶

ال جی در چند وقت گذشته تلفن‌های هوشمند جدید خود را در گروه‌های سری G و سری V معرفی می‌کرد ولی مرز میان این دو گروه در حال محو شدن است. فرانک لی، معاون ارشد بازاریابی ال جی، در پاسخ به سوالی در رابطه با همین موضوع در خلال مراسم ویژه این شرکت در کنگره جهانی موبایل توضیحاتی را مطرح کرد.

او گفت تلفن‌های هوشمند سری V موبایل‌هایی هستند که شانس بیشتری برای آزمایش قابلیت‌های جدید دارند. بنابراین می‌توانیم سری V را محلی برای امتحان ویژگی‌های مربوط به دستگاه‌های اصلی ال جی بدانیم. آقای لی همچنین گفت که تلفن هوشمند منعطف ال جی به هنگام عرضه به احتمال زیاد در گروه گوشی‌های سری V قرار می‌گیرد.

پس قابلیت‌های جدید ابتدا به سری V می‌روند و بعد به سری G اضافه می‌شوند. برای مثال، دوربین سه‌گانه ابتدا در V40 ThinQ قرار گرفت و بعد به G8 ThinQ راه پیدا کرد. ال جی سعی دارد ایده‌های تازه را در دستگاه‌های سری V امتحان کند و اگر از نتایج کار راضی بود، آن‌ها را به خط تولید تلفن‌های گروه G اضافه کند، گروهی که به گفته خود ال جی عموم کاربران را هدف قرار داده است.

اگرچه با توجه به پتنت‌ها و پروتوتایپ‌های افشایی می‌توان حدس زد که این شرکت مشغول کار روی موبایل تاشوی خودش است، اما تاکنون چیزی به صورت رسمی در مورد تاریخ عرضه آن اعلام نشده است.

رویول اولین شرکتی بود که با FlexPai نخستین تلفن تاشوی دنیا را به بازار معرفی کرد. پس از آن سامسونگ با گلکسی فولد و هوآوی با میت ایکس دستگاه‌های خود را در این زمینه به نمایش گذاشتند. حالا کم کم باید منتظر باشیم تا سایر شرکت‌های بزرگ نیز به این رقابت ملحق شوند.

روز گذشته در رویداد MWC 2019 ال جی از سه تلفن هوشمند با نام‌های V50 ThinQ 5G و G8 ThinQ و G8s ThinQ را بازار رونمایی کرد که مورد اول نخستین تلفن هوشمند 5G این شرکت است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۶
اهمیتی نداره کسی ال جی رو حساب نمیکنه