خانهاخبار
MWC 2019: شیائومی Mi Mix 3 5G را معرفی کرد

MWC 2019: شیائومی Mi Mix 3 5G را معرفی کرد

Mi Mix 3 5G اولین موبایل 5G شیائومی و در اصل نسخه‌ای تغییریافته از مدل استاندارد می میکس 3 است که به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۲/۵

شیائومی لحظاتی پیش در MWC 2019 از اولین تلفن هوشمند 5G خود رونمایی کرد. این موبایل نسخه تغییریافته می میکس ۳ است که برخلاف آن از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند تا قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G را داشته باشد.

این چیپست قدرتمندترین چیپست موجود در بازار تلفن‌های اندرویدی است که گوشی‌های زیادی از جمله سری گلکسی اس ۱۰ از آن استفاده می‌کنند.

جدیدترین نسخه از شیائومی می میکس ۳ امکان استفاده از شبکه‌های 5G را دارد، اما هنوز مشخص نیست که چه اپراتورهایی در سرتاسر دنیا از این شبکه پشتیبانی خواهند کرد. این شرکت در کنفرانس خود دمویی از ارتباط با اپراتور اروپایی Orange را به نمایش گذاشت، اما حرف دیگری درباره سایر اپراتورهای طرف قرارداد شیائومی زده نشد.

شبکه 5G این موبایل طبیعتا در بازار چین و چند کشور دیگر پشتیبانی خواهد شد، ولی بقیه نقاط دنیا باید مدت بیشتری صبر کنند. شیائومی در حال حاضر موبایل‌های خود را در آمریکا عرضه نمی‌کند، بنابراین بعید است که Mi Mix 3 5G نیز در این کشور به بازار بیاید.

مشخصات این دستگاه با مدل استاندارد می میکس ۳ از جمله طراحی سرامیکی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۶.۳۹ آن برابر است. به زودی می‌توانید بررسی تخصصی Xiaomi Mi Mix 3 را در جی‌اس‌ام ببینید.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه این دستگاه اعلام نشده، اما شیائومی گفته این محصول را خیلی زود به قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)