خانهاخبار
سه میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake در طی یک هفته عرضه شده است

سه میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake در طی یک هفته عرضه شده است

بنابر گزارش رسمی کپکام، این شرکت موفق به عرضه ۳ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake در عرض یک هفته شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

به جرات می‌توان گفت که عنوان Resident Evil 2 Remake یکی از موفق‌ترین عناوینی است که کپکام درطی چند سال اخیر عرضه است. این عنوان در واقع نسخه بازسازی شده دومین نسخه از فرنچایز Resident Evil بوده و بنابر اعلام کپکام، این شرکت موفق شده که تنها چند روز پس از عرضه، سه میلیون کپی از این بازی جذاب را به بازار عرضه کند. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

طبق اعلامیه رسمی کپکام، تمامی نسخه‌های فرنچایز Resident Evil از سال ۱۹۹۶ تا به امروز حدود ۸۸ میلیون نسخه فروش داشته اند و عملکرد فروش این بازی پس از عرضه نسخه هفتم یعنی Resident Evil 7 شاهد رشد مثبتی بوده و نزدیک به ۶ میلیون نسخه به فروش داشته است. در واقع می‌توان به راحتی گفت که Resident Evil پرفروش ترین فرنچایزی است که کپکام تا به حال عرضه کرده است. پس از عرضه نسخه پنجم و ششم این فرنچایز، Resident Evil جایگاه خود را در میان دوست داران این سبک از دست داد، تا آنکه نسخه هفتم بازی منتشر شد و کپکام باری دیگر توانست با یک عنوان ترسناک تازه، دل بازی‌کنان را به دست آورد.

حال به نظر می‌رسد به بازی Resident Evil 2 Remake هم توانسته فروش بسیار بالایی را تجربه کند. نسخه اصلی بازی که در سال ۱۹۸۸ عرضه شد توانست ۴.۹۶ میلیون نسخه به فروش برساند؛ این یعنی که فروش سه میلیون نسخه‌ای Resident Evil 2 Remake در نوع خود بسیار عالیست. کپکام می‌گوید که به این نسخه بازی کاملا ایمان دارد و می‌تواند همانند نسخه هفتم، فروش بسیار خوبی را در دراز مدت تجربه کند. درضمن فراموش نکنید که اگر عنوان Resident Evil 2 Remake را تهیه کرده‌اید، می‌توانید DLC رایگان Ghost Survivors این بازی را از تاریخ ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ دانلود کنید. عنوان فوق العاده جذاب Resident Evil 2 Remake هم اکنون برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. نظر شما چیست؟ آیا در گذشته نسخه اصلی این بازی را تجربه کرده اید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۷/۱۱/۱۴
به نظر من این بازی عالیه، من نسخه 7 رو بازی کردم، خیلی لذت بردم