خانهاخبار
منتظر عرضه خودروی SUV بوگاتی نباشید

منتظر عرضه خودروی SUV بوگاتی نباشید

شرکت بوگاتی برنامه‌ای برای عرضه یک خودروی شاسی بلند ندارد. این خودرو جایگاهی در تاریخچه بوگاتی نخواهد داشت.
۱۳۹۷/۱۱/۷

محبوبیت بالای خودروهای کراس‌اوور و SUV یک حقیقت انکارناپذیر است. تا به امروزی بسیاری از شرکت‌ها طراحی و توسعه این محصولات را آغاز کرده‌اند که در این میان می‌توان به برندهای سازنده خودروهای سوپراسپرت نیز اشاره کرد. لامبورگینی در گذشته نه چندان دور از خودروی اوروس رونمایی کرد و فراری نیز به دنبال توسعه یک خودروی SUV قدرتمند و اسپرت است.

در این میان تعدادی از شرکت‌ها هنوز برنامه‌ای برای تولید خودروهای شاسی بلند ندارند. در گذشته مک‌لارن اعلام کرده بود به دنبال توسعه خودروهای شاسی بلند نیست و حال بوگاتی چنین موضوعی را مطرح می‌کند. این موضوع توسط مدیر عامل بوگاتی، استفان وینکلمن در یک پست در وب‌سایت رسمی این شرکت اعلام شده است.

image

این شرکت در سال 2018 به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و در سال 2019 که صد و دهمین سالگرد تاسیس آن محسوب می‌شود نیز برنامه‌های زیادی دارد. استفان وینکلمن که در گذشته مدیریت شرکت‌های آئودی اسپرت و لامبورگینی را بر عهده داشته، در رابطه با خودروی شاسی بلند بوگاتی گفته است:

در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه صورت گرفته است و در زمان مناسبی نیز هستیم، بوگاتی برنامه‌ای برای عرضه خودروی SUV ندارد. خودروی شاسی بلند نقشی در برند و یا تاریخچه بوگاتی ندارد.

در حالی که وینکلمن عرضه یک خودروی شاسی بلند را از سوی شرکت بوگاتی منتفی دانسته، در رابطه با عدم عرضه یک خودروی فوق لوکس و قدرتمند 4 درب اطهار نظری نکرده است. استفان به این موضوع اشاره کرده که یک خودروی دیگر به بوگاتی شیرون اضافه می‌شود. با توجه به این موضوع امیدواریم نمونه تجاری خودروی مفهومی 16C Galibier در آینده نزدیک از راه برسد. در حقیقت گفته می‌شود این محصول یک خودروی هاچ‌بک 5 درب است. شایعات به نام Royale برای این خودرو اشاره می‌کنند.

برخی منابع در آگوست سال 2018 به یک خودروی هاچ‌بک شرکت بوگاتی در زیر پوشش محافظ اشاره کردند که البته تا به امروز اطلاعاتی در رابطه با این خودروی مرموز در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با این خودروی جدید ملاقات میکنیم. بوگاتی در سال گذشته موفق به تولید 78 دستگاه شیرون شده است. گزارش‌ها به توسعه نسخه‌های مختلف بوگاتی شیرون مانند نمونه کانورتیبل و SS آن اشاره می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

طه

۱۳۹۷/۱۱/۸
آخی!
نصف ملت ایرانم منتظر عرضه توسط ایرانخودرو بودن،گرفتین مارو؟!

مهدی یار

۱۳۹۷/۱۱/۷
باشه،منتظرش نمیمونیم.
دلت خوشه ها تو این اوضاع.