خانهاخبار
دسترسی به دوربین گلکسی S10 تنها با یک سوایپ ساده امکان پذیر خواهد بود

دسترسی به دوربین گلکسی S10 تنها با یک سوایپ ساده امکان پذیر خواهد بود

روزها در حال گذر است و کم کم به رویداد معرفی گلکسی اس 10 نزدیک می شویم. به همین دلیل اخبار و شایعات پیامون این محصول در حال افزایش است.
۱۳۹۷/۱۱/۱

همان طور که در اخبار چند وقت اخیر به سمع و نظر شما رساندیم، محصول آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 به نسل بعدی نمایشگر Infinity-O مجهز می‌شود که حفره‌ای درون آن برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

یکی از قابلیت‌های هیجان انگیزی که سامسونگ برای خانواده گلکسی S10 در نظر گرفته، امکان دسترسی آسان به دوربین است. همان طور که اشاره شد، حفره‌ای درون نمایشگر به منظور قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده و کاربر قادر خواهد بود تا با سوایپ کردن به سمت پایین از روی دوربین سلفی، به سرعت به اپلیکیشن دوربین دسترسی پیدا کرده و تصویر مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن شکار کند.

در ویدئویی که در این قسمت شاهد آن هستیم، گوشی Galaxy A8S را می‌بینیم که انیمیشن تبدیل بکگراند گوشی به دوربین در آن به نمایش گذاشته شده است. Ice Universe یکی از افراد مشهور در زمینه افشای حقایق شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی برای افرادی که بی‌صبرانه منتظر رونمایی از خانواده گلکسی اس 10 هستند، به این موضوع اشاره کرده است که محصولات جدید نیز از این قابلیت بهره خواهند برد. شایان ذکر است که تنها تفاوت آنها، در محل قرارگیری دوربین است که در گلکسی A8S دوربین سلفی در سمت چپ دستگاه به چشم می‌خورد و این در حالی است که در محصول آینده سامسونگ، دوربین سلفی به سمت راست بدنه انتقال یافته است.

به نظر می‌رسد که مهندسان سامسونگ، جسچرهای متفاوت دیگری نیز برای خانواده گلکسی S10 در نظر گرفته باشند که باید تا تاریخ رونمایی رسمی از آنها منتظر بمانیم. بر اساس پیش بینی‌ها، رویداد Unpacked 2019 یک ماه دیگر (1 اسفند) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۲
خب نمره dxomark گوشی های جید هم اومد و هواوی بازم در جا زد و میت 20 پرو نمره مشابه p20 pro کسب کرد نکته جالب نمره پایین دوربین سلفی این گوشیه که از بیشتر پرچمدار ها ضعیفتر عمل کرده و 75 گرفته در حالی که نوت9 و پیکسل 3 نمره 92 و آیفون xs max نمره 82 کسب کردند اینا رو گفتم تا اطلاعاتتون بره بالا باز یه عده جوش میارن خخخخخخخخخخخخخ