خانهاخبار
آیفون‌های 2019 با سنسور اثر انگشت درون نمایشگر عرضه می‌شوند!

آیفون‌های 2019 با سنسور اثر انگشت درون نمایشگر عرضه می‌شوند!

نسل بعد آیفون که در سال جاری عرضه می‌شود، به همراه سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر و پورت یو اس بی Type-C به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵

اپل طبق روال هر ساله، در ماه سپتامبر (شهریور) دست به معرفی آیفون‌های خود می‌زند. با این حال که کمی زود است تا در مورد آیفون‌ّای سال 2019 صحبت کنیم، اما اخبار و شایعات پیرامون این محصول از هم اینک آغاز شده و طبق آخرین مواردی که پیرامون آن منتشر شده، ظاهرا باید انتظار قرارگیری سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر در آیفون‌های 2019 را داشته باشیم.

آقای Jean Baptiste محقق و تحلیلگر موسسه Atherton Research در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که آیفون نسل بعد به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر، پورت USB Type-C و ناچ باریک‌تر (نسبت به آيفون X و XS) مجهز می‌شود.

طبق گزارشی که توسط Forbes و به نقل از باپتیسته منتشر شده، اهالی کوپرتینو آنچنان که باید و شاید موفق به فروش آيفون XS Max ،XS و آیفون XR نشده‌اند و همین موضوع نیز باعث شده تا سهام این شرکت به طرز محسوسی کاهش پیدا کند. به همین دلیل مقامات اپل دست به کار شده‌اند و قصد دارند تا جلوی ضرر و زیان خود را گرفته و با عرضه محصولی شگفت انگیز و کاربردی، دل کاربران را مجددا به دست آورند.

image

آقای Baptiste بر این باور است که اپل باید به جای افزایش قیمت و فروش تکنولوژی‌هایی که به گذشته مربوط می‌شود، دست به نوآوری زده و مانند اوایل کار خود، محصولاتی را به مشتریان عرضه کند که از خلاقیت بهره‌مند باشند. او معتقد است که قیمت آیفون‌ها ظرف سه سال گذشته حدود 47 درصد افزایش پیدا کرده است (از 749 دلار به 1099 دلار رسیده است)، اما در مقابل خبری از نوآوری و خلاقیت در آنها دیده نمی‌شود و مقامات اپل تنها فناوری‌هایی که پیش‌تر در گوشی‌های رقیب به چشم خورده را در قالب محصولی جدید به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

عدم پشتیبانی از کارت حافظه، پایین بودن کیفیت دوربین در مقایسه با دیگر تلفن‌های هوشمند و عمر باتری ناامید کننده، از جمله مشکلات آیفون ظرف سال‌های اخیر به شمار می‌رود و باید منتظر ماند و دید که طراحان و مهندسان کوپرتینویی، چه تصمیمی در این مورد اتخاذ می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

دانشمند

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اینجوری دیگه عملا یه گوشی اندرویدی میشه○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■

abolfazle

۱۳۹۷/۱۰/۱۵
فوقالعاده