خانهاخبار
آنر می‌گوید دوربین درون صفحه‌ای آن‌ها از سامسونگ بهتر است

آنر می‌گوید دوربین درون صفحه‌ای آن‌ها از سامسونگ بهتر است

سامسونگ اولین شرکتی بود که با گلکسی A8S به جای ناچ از دوربین درون-صفحه‌ای استفاده کرد. اما حالا آنر مدعی است که فن‌آوری آن‌ها برای قرار دادن دوربین در نمایشگر View 20 از سامسونگ بهتر بوده است.
۱۳۹۷/۱۰/۵

پر واضح است که ایجاد حفره در نمایشگر به جهت کوچکی و مزاحمت و تداخل کمتر با طراحی دستگاه نسبت به بریدگی ناچ خیلی بهتر است.

سامسونگ اولین شرکتی بود که از این فن‌آوری استفاده کرد، اما آنر مدعی است که روش کار آن‌ها در گوشی View 20 از سازوکار سامسونگ خیلی بهتر است.

آنر ادعا می‌کند که حفره دوربین در نمایشگر Infinity-O سامسونگ از میان همه لایه‌های صفحه نمایش به جز لایه آخر عبور می‌کند. این روش باعث می‌شود علاوه بر بزرگی بیش از حد حفره، صفحه نمایش هم استعداد شکستگی و نشت نور پیدا کند.

آن‌ها می‌گویند تکنولوژی‌شان خیلی بهتر است چون لایه LCD را حفظ می‌کند و با استفاده از «تکنولوژی انتقال پیکسل» اجازه عبور نور را می‌دهد. علاوه بر این، آن‌ها برای ایجاد این حفره به جای دریل مکانیکی از تکنیک لیتوگرافی نوری استفاده کرده‌اند، در نتیجه حفره کوچک‌تری ایجاد (۴.۵ میلی متر در View 20 در مقایسه با ۶.۷ میلی متر در سامسونگ A8S) و از یک چسب مخصوص برای وصل کردن دوربین به صفحه نمایش استفاده کرده‌اند تا از نشت نور جلوگیری شود.

اگرچه هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که دوربین سلفی آنر بهتر است یا سامسونگ، ولی نکته جالب این است که طراحی همه دوربین‌های درون-صفحه‌ای یکسان نیست و همین باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان در انتخاب محصول موردنظر خود دقت بیشتری به خرج دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

احمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹
Glx هم میگه ما از اپل بهتر هستیم جدی نگیرید!

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۸
آره سامسونگ نمیتونه گوشی بی کیفیت مثل هواوی بزنه که صفحه نمایشش سبز بشه در اولین سقوط خرد بشه سامسونگ در بنچمارک تقلب نمیکنه
سامسونگ دوربین رو خودش تولید میکنه صفحه نمایش رو خودش تولید میکنه و هواوی تولیدات بقیه رو میذاره رو گوشی هاش-
بله سامسونگ نمیتونه مثل هواوی باشه :دی

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۶
جنس چینی کی کیفیت داشته که این دومیش باشه

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۶
جنس چینی کیفیت نداره اینو مطمئن باش همین میت 20 پرو صفحه نمایشش بسیار بی کیفیته و سبز میشه

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۶
جوک قشنگی بود هواوی بهترینه خخخخخخ اصلا هواوی کی گوشی با کیفیت ساخته؟ آخرین شاهکارش گوشی میت 20 پرو پر از ایراد و باگ ه که کیفیتش خیلی پایینه اونی که داره منفجر میشه خودت هستی خبر نداری همون دوربین a9 رو اصلا دیدی که میگی بده؟ جزو بهترین دوربین هاست.دوربین 2 تایی هواوی رو میانرده هاش از تکی سامسونگ هم ضعیفتره سامسونگ تو کل دورانش ضرر نداشته اطلاعاتت خیلی ناقصه خیلی