خانهاخبار
تلفن هوشمند گلکسی M20 به باتری 5 هزار میلی آمپری مجهز می‌شود

تلفن هوشمند گلکسی M20 به باتری 5 هزار میلی آمپری مجهز می‌شود

سامسونگ در نظر دارد تا تلفن هوشمند گلکسی M20 را به زودی معرفی کند و طبق شایعات، این محصول از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۰/۳

مسئولان سامسونگ در تدارک آن هستند تا محصول جدید خود با نام Galaxy M20 را در آینده نزدیک به دنیای تکنولوژی معرفی کنند، اما تا به این لحظه تاریخ دقیقی برای معرفی آن عنوان نشده است. چند ماه پیش مشخص شد که سری A و M محصولات سامسونگ در چرخه تولید این شرکت باقی مانده و سری J و C از خط تولید خارج می‌شوند. ماه پیش در گیک بنچ، یکی از محصولات سری M سامسونگ مشاهده شده و تصاویر گلکسی M20 نیز به تازگی در محیط اینترنت پخش شده است.

پیش بینی می‌شود که در اوایل سال 2019، باید منتظر معرفی Galaxy M20 در کنار M10 و M30 باشیم. بر اساس گزارشات مختلف، گلکسی M20 به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و اولین محصول این شرکت کره‌ای به حساب می‌آید که چنین باتری قدرتمندی را درون خود جای داده است. همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی نمایشگرهای Infinity U، محصول آینده سامسونگ به صفحه نمایش برش خورده (Notch) مجهز می‌شود. فضای یاد شده میزبان یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

 

طبق اخبار و شواهد، Galaxy M20 از ابعاد 8.8 * 74.5 * 156.4 میلیمتری برخوردار بوده و دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی زینت بخش بدنه پشتی دستگاه خواهد بود.

محصول پیشین، یعنی گلکسی M10 از مشخصات زیر بهره‌مند بود:

  • پردازنده اگزینوس 7870
  • سه گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 32 گیگابایتی
  • نمایشگر LCD
  • سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo

حال باید ببینیم که آیا سامسونگ به همین مشخصات بسنده خواهد کرد یا برای محصول جدید خود، ارتقاء سخت‌افزار را نیز در نظر می‌گیرد. پیش بینی می‌شود که گلکسی M20، کشورهای آسیایی، خاورمیانه و آفریقا را هدف قرار دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

افشین

۱۳۹۷/۱۰/۳
باسلام،اولین محصول 5000امپری گلکسیA9 pro مگه نبود؟

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۳
تو کشورمون که اومد قیمتش به لطف این دلالا میشه ۴ ملیون تو این اوضاع هیچکی زورش نمیرسه بخره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۳
۵۰۰۰میلی‌آمپر اگه منفجر بشه? یَک زانودردی بگیری که تا چارماه حوله‌ داغ کنی بمالی?

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۳
((گلکسی M20 به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و اولین محصول این شرکت کره‌ای به حساب می‌آید که چنین باتری قدرتمندی را درون خود جای داده است.))
این جمله اشتباهه چون A9 Pro باتری 5000 میلی آمپری داره که سال 2016 معرفی شد

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۳
سام‌هنگیا با چه انگیزه ای میگن هواوی از سامسونگ کپی میکنه؟!
پس واسه این چی دارید بگید؟
سامسونگ خودشم نمیدونه داره چیکار میکنه ???
سخت افزار که زیر صفر طراحی ظاهری که کاملا کپی و زیر صفر، پشت گوشی عین پایین رده‌ترین محصول هواویه تازه سامسونگ میخواد با این مدل پوز بده اونم تو سال ۲۰۱۹ خخخخ
تا دیر نشده تغییر برند بدید تا دنیارو بهتر ببینید حالا نمیگم هواوی بگیرید هرچی باشه بازم خوبه خخخ