خانهاخبار
تقلب وان پلاس در تبلیغات!

تقلب وان پلاس در تبلیغات!

وان پلاس کمپانی‌ خوش‌نام چینی است که هر سال پیشرفت بهتری از سال گذشته داشته و اکنون توانسته با عرضه وان پلاس 6 تی به خوبی خودش را کنار کمپانی‌های بزرگ قرار دهد.
۱۳۹۷/۱۰/۱

رقابت بر سر کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش بین کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند بسیار داغ است و این کمپانی‌ها تلاش می‌کنند تا هر سال حاشیه‌های صفحه‌نمایش گوشی‌های خودشان را بیشتر از رقبا کمتر کنند. وان پلاس هم یکی از این کمپانی‌ها است که علاقه زیادی به این موضوع دارد اما خیلی در کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش در دنیای واقعی موفق نبوده و اکنون تصمیم گرفته تا در تبلیغات این کار را انجام دهد.

یکی از کاربران توییتر اسکرین شاتی را از یک تبلیغ اینستاگرامی منتشر کرده است که نشان می‌دهد وان پلاس در تبلیغ خودش برای وان پلاس 6 تی حاشیه‌های صفحه‌نمایش را کمتر از آن چیزی نشان داده که در حقیقت است. حتی تبلیغ تا جایی دستکاری شده است که ناچ قطره‌ای بالای صفحه‌نمایش هم کوچک‌تر از آن چیزی است که در نسخه واقعی گوشی می‌بینیم.

این اولین باری نیست که کمپانی وان پلاس برای جلب توجه کاربران در تبلیغات خودشان حاشیه‌های صفحه‌نمایش را کمتر از آن چیزی که باید باشد نشان می‌دهند. شبیه به همین اتفاق زمانی رخ داد که وان پلاس نسخه قرمز از گوشی وان پلاس 6 تی را ماه جولای عرضه کرد.

وان پلاس 6 تی یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که در حال حاضر در بازارهای جهانی عرضه می‌شود و از تمام تکنولوژی‌های روز از جمله سنسور اثرانگشت داخل صفحه‌نمایش بهره می‌برد و از نظر سرعت و عملکرد اگر بهترین نباشد به‌طور حتم یکی از بهترین‌ها است. نظر ما این است که چنین تبلیغاتی برای گوشی‌ای با این عملکرد غیرضروری است و می‌تواند اثرات مخرب در فروش این محصول دوست‌داشتنی بگذارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۶
تو اول برو یه مغازه چند لحظه اینو دستت بگیر لمسش کن بعد بیا منصفانه و وجداناً اینجا کامنت بزار، ندیده نظر نده!
عزیز دل بنچ‌مارک خونه خاله نیست که هرکی هرچی دلش خواست اونجا انجام بده، بنچ‌مارک یه کمپانی کاملا مستقل هست که به محصولات کمپانی ها نمره میده این تنها شامل تلفنهای هوشمند هم نمیشه تمامی اشیاء الکترونیکی نظیر لنز، دوربین، پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیکی و...
بقیشو برو توی گوگل سرچ کن میفهمی چی میگم.

امین

۱۳۹۷/۱۰/۱
از هواوی یاد گرفته

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱
اینم مثل هواوی متقلبه هواوی بنچمارک تقلب میکنه این تبلیغات

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۱
مگه کمپانی سازنده وان‌پلاس جی‌ال‌ایکس میسازه که در تبلیغات تقلب کنه تا بتونه محصولات خودش رو زورکی به گردن مردم بندازه؟!
وان پلاس جزو اولین گوشی‌های دنیا محسوب میشه!