خانهاخبار
قاب‌های محافظ Olixar نشان می‌دهند که P30 Pro از دوربین چهارگانه بهره می‌برد

قاب‌های محافظ Olixar نشان می‌دهند که P30 Pro از دوربین چهارگانه بهره می‌برد

در این چند روز اخیر بازار شایعات پیرامون گوشی P30 Pro داغ است و امروز تصاویر جدیدی منتشر شده که اطلاعات جدیدی را با خود به همراه آورده‌اند.
۱۳۹۷/۹/۲۷

هواوی در ماه مارس سال 2018 گوشی Huawei P30 Pro را معرفی کرد و این گوشی به لطف دوربین سه‌گانه‌اش توانست سروصدا بسیاری را به پا کند. اما در حال حاضر دوربین سه‌گانه برای گوشی‌های هوشمند به یک استاندارد تبدیل شده است و این شرکت چینی سعی دارد تا در سه ماهه اول سال 2019 گوشی P30 Pro را با دوربین چهارگانه معرفی کند و از این طریق ترند جدیدی را در بازار به راه بیندازد. بنا بر اطلاعات منتشر شده توسط شرکت Olixar، که در زمینه تولید قاب‌های محافظ فعالیت می‌نماید؛  قرار است به دوربین گوشی Huawei P30 نیز یک سنسور دیگر اضافه شود و این سری از این پس به جای دوربین دوگانه، از دوربین‌های سه‌گانه استفاده خواهند کرد.

این تصاویر در وبسایت MobileFun به نمایش درآمدند و این وبسایت از هم‌اکنون نیز سفارشات را به صورت پیش‌ خرید قبول می‌کند. این تصاویر نشان‌ می‌دهند که شرکت Olixar قاب‌های ضد ضربه، سیلیکونی و کیس‌های محافظ خاص را برای این گوشی آماده کرده است. در بخش پشتی و در در گوشی سمت راست بریدگی بزرگی قرار دارد تا دوربین‌ چهارگانه عمودی این گوشی در آن قسمت قرار گیرد. فلش LED  دوگانه نیز در کنار جایگاه دوربین قرار دارد. همچنین هیچ گونه نشانه‌ای از محل اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی مشاهده نمی‌شود.

قاب‌های محافظ گوشی Huawei P30 نیز طراحی مشابه‌ای را برای بخش دوربین‌ها نشان می‌دهند، جایگاه دوربین در این گوشی نیز به صورت عمودی است اما برای سنسورها و فلش LED محلی در نظر گرفته نشده و این دو درست در کنار جایگاه دوربین‌ قرار می‌گیرند. با این حال هنوز هم محل اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی مشاهده نمی‌شود و به احتمال فراوان این دو گوشی از اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر بهره خواهند برد.

یکی از نکات جالب این تصاویر فاش شده مربوط به پنل جلویی گوشی‌ها می‌شود که در بالای صفحه نمایش آن‌ها بریدگی ناچ قطره‌ای قرار دارد اما به نظر می‌رسد که این تصاویر بر اساس رندرهای رسمی گوشی Oppo R17 ایجاد شده‌اند. سازندگان قاب‌های محافظ معمولاتی جزئیاتی در رابطه با صفحه نمایش دریافت نمی‌کنند و تنها اطلاعاتی درباره اندازه و ابعاد گوشی و کلیدهای کنترلی آن در اختیارشان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۹/۲۷
چقدر شبیه A 2018 شده خخخخخخخخخخ حبابی ه دیگه

AliReza_S7

۱۳۹۷/۹/۲۷
بنظر میرسه سری پی 30 دارای جک 3.5 میلیمتری باشه

AliReza_S7

۱۳۹۷/۹/۲۷
بله درسته اولین دوربین سگانه از هواوی بود...ما دیگه چیزی به نام کپی نداریم...لطفا بشینین سرجاتون...اگر اینطوره سامسونگ قبلتر داشته از اپل کپی و به طرزی دزدی میکرده اگر حافظه قوی داشته باشین و یادتون بیاد چندسال پیش...

محمود

۱۳۹۷/۹/۲۷
ناموسا به غیر از گفتن کپی کپی اونم چیزی که خیلی تابلوعه همه برند ها میزنن چیز دیگه ای ندارین بگین؟

AAA

۱۳۹۷/۹/۲۷
چه ربطی داره آخه مگه هر کی چهار تا دوربین بزنه به گوشیش چون یه برند قبلا زده میشه کپی واقعا خنده داره اگه اینطوری باشه چون بیشتر گوشیها صفحه نمایش بریده دارن از اپل کپی کردن و در ضمن هواوی گوشی هست که فرا تر از پولش کار میکنه و امکانات میده هم یه برند جا افتاده و شناخته شده و معتبره و معروفه تو جهان حتی هم نمایندگان رسمی داره تو ایران و اینکه همه شما هایی که میگین جنس چینی بنجله باید بگم اکثر وسایل و حتی معروفترین تلفن های همراه رو خود چین میزنه اینکه خودت متعصبی که اومدی زیر پست هواوی داری حرف میزنی