خانهاخبار
امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام فراهم شد

امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام فراهم شد

آیا تا به حال در دایرکت اینستاگرام، کمبود امکان ارسال پیام صوتی را حس کرده‌اید؟ با تصمیم جدید اتخاذ شده، دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.
۱۳۹۷/۹/۲۰

اینستاگرام یک اپلیکیشن محبوب و مشهور نزد کاربران سیستم عامل‌های مختلف به حساب می‌آید و بسیاری از افراد، زمان زیادی را صرف آن می‌کنند. تا به حال برای ارتباط از طریق دایرکت، باید از طریق متن با دوستان و آشنایان خود مکاتبه می‌کردید، اما حالا اینستاگرام امکان ارسال پیام صوتی را فراهم کرده و شما می‌توانید برای ارتباط با دیگران، پیام صوتی ارسال کنید که البته با محدودیت یک دقیقه‌ای در این زمینه روبرو هستید.

image

امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت‌های گروهی نیز به چشم می‌خورد و سرعت ارسال آن نیز بسیار بالاست و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با دوستان خود ارتباط برقرار نموده و کارهای خود را پیش ببرید. ویژگی یاد شده دارای محدودیت یک دقیقه‌ای است و هم اکنون در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته است.

کار با آن نیز بسیار ساده است. تنها کافی است که انگشت خود را روی دکمه میکروفون نگه داشته و صدای مورد نیاز خود را ضبط کنید. شایان ذکر است که با رها کردن دکمه میکروفون، صدای ضبط شده برای فرد مورد نظر ارسال می‌شود. اگر احساس کردید که صدای ضبط شده باب میل شما نیست، می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ، آن را به سمت سطل آشغال هدایت کنید.

در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مانند واتس‌اپ و تلگرام، امکان ارسال پیام صوتی به یک اساندارد جهانی تبدیل شده و با اضافه شدن این ویژگی به اینستاگرام، دیگر کمبودی نسبت به موارد یاد شده حس نمی‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۲۰
خدا اینستا را از ما نگیره که گر بگیره مصیبتِ عظما آن‌روزه☹