خانهاخبار
عرضه گوشی نوکیا 9 PureView به دلیل مشکلات دوربین با تأخیر مواجه شد

عرضه گوشی نوکیا 9 PureView به دلیل مشکلات دوربین با تأخیر مواجه شد

در آخرین خبرها، شاهد اظهار نظر مسئولان HMD Global در مورد گوشی نوکیا 9 PureView هستیم که بر اساس شواهد، ظاهرا با تأخیر به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۹/۱۹

مسئولان HMD Global در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کردند که این شرکت تا به حال، حدود 70 میلیون تلفن هوشمند را به فروش رسانده که قسمت اعظم آنها شامل محصولات پرچمدار می‌شود. در خلال این صحبت‌ها، شاهد آن بودیم که مدیران HMD Global به عرضه با تأخیر محصول جدید خود، یعنی گوشی نوکیا 9 PureView اشاره کردند که این موضوع به دلیل مشکلاتی که بر سر راه طراحی و توسعه دوربین آن به وجود آمده، رخ داده است.

آقای Britta GerbrCHT، مدیر HDM Global در کشور آلمان این موضع را تأیید کرد که تلفن هوشمند رده بالای نوکیا 9 PureView اوایل سال 2019 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. ظاهرا آنها تصمیم دارند تا تمرکز خود را روی کیفیت این محصول معطوف کنند و همین امر باعث شده تا وسواس بیش از حد آنها در مورد گوشی هوشمند یاد شده، باعث ایجاد تأخیر در زمان عرضه آن شود. مدیران و مسئولان HMD Global ظاهرا از نتایج پایانی به دست آمده از عملکرد دوربین پشت دستگاه راضی نبوده و به همین دلیل، آنها تصمیم گرفتند تا تاریخ معرفی این گجت را به تعویق بیاندازند.

image

متأسفانه فروش Nokia 8 آنچنان که باید و شاید خوب نبود و مدیران HMD Global نیز از این موضوع کاملا باخبر هستند. خوشبختانه با مشخصات سخت‌افزاری خوبی که برای گوشی Nokia 9 PureView در نظر گرفته شده، ظاهرا باید انتظار معرفی یک محصول فوق‌العاده را داشته باشیم. البته طبق اخبار و شواهد، ظاهرا بزرگ‌ترین و بهترین پرچمدار نوکیا در سال 2020 و 2021 از راه می‌رسد.

در جریان اظهارات مسئولان HMD Global، متأسفانه هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه نوکیا 9 پیورویو نشد، اما اگر شایعات مطرح شده صحت داشته باشد، اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه، حد فاصل همایش CES و MWC باید منتظر مراسم معرفی آن باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۱۹
نوکیا مثل بیمار مرگ مغزی میمانه؛
تلاش‌ها برای احیاءش و برگشتِ شریان‌های حیاتی، بی‌فایده‌س