خانهاخبار
سامسونگ حداقل 1 میلیون دستگاه Galaxy F تولید می‌کند

سامسونگ حداقل 1 میلیون دستگاه Galaxy F تولید می‌کند

مدیر بخش موبایل سامسونگ در نشست خبری تازه‌ای تأیید کرده است که این کمپانی در نیمه اول سال 2019 حداقل 1 میلیون دستگاه از گوشی هوشمند منعطف خود ملقب به Galaxy F تولید می‌کند.
۱۳۹۷/۸/۲۱

سامسونگ قرار است بیش از یک میلیون واحد از اولین گوشی هوشمند منعطف خود را که به صفحه نمایش تاشو مجهز شده است در اولین موج عرضه آن در نیمه اول سال 2019 تولید کند. مدیر بخش موبایل این کمپانی گفته است که حدود دو ماه پیش با سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل، ملاقات کرده و با همکاری او یک گروه ضربت برای تکمیل تجربه کاربری مخصوص گوشی منعطف خود ایجاد کرده است.

دی جی کو، مدیر بخش موبایل سامسونگ، در خلال نشست خبری کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی که چند روز پیش در سان فرانسیسکو برگزار شد اعلام کرد که سامسونگ فعلا نمی‌تواند تاریخ معینی را برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند منعطف خود تأیید کند اما می‌تواند وعده دهد که در خلال نیمه اول سال 2019 حتما از آن رونمایی خواهد کرد.

image

سامسونگ پیش از این نشست خبری و در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان از اولین پنل نمایش منعطف خود به نام Infinity Flex پرده برداشت. گوشی منعطف این کمپانی که فعلا آن را به نام Galaxy F می‌شناسیم، قرار است به پنل نمایش 4.85 اینچی روی پنل بیرونی مجهز شود و کاربران بتوانند در حالت بسته از این صفحه نمایش استفاده کنند. علاوه بر این پنل نمایش منعطف 7.3 اینچی درون پنل‌های تاشو قرار می‌گیرد تا زمانی که کاربر گوشی را باز می‌کند، مانند تبلت به نظر برسد.

کو در نشست خبری در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران توضیح داد که سامسونگ حداقل 1 میلیون دستگاه از گوشی‌های پرچمدار خود در هر نوبت تولید می‌کند و این رقم در روند تولید گوشی منعطف آینده‌اش حداقل میزان تولیدی خواهد بود. او ادامه داد که اولین موجودی برای عرضه گوشی هوشمند آینده سامسونگ حداقل 1 میلیون دستگاه است و اگر واکنش بازار مثبت باشد، آن را افزایش خواهند داد.

او در ادامه اضافه کرد که نمایش پنل منعطف Infinity Flex در کنفرانس توسعه دهندگان به خوبی نشان می‌دهد که این گوشی حالا دیگر برای معرفی و عرضه عمومی آماده شده است. ما در روند توسعه اولین گوشی منعطف سامسونگ با مشکلات متعددی مواجه بودیم که موفق شدیم سرانجام آن‌ها را رفع کنیم. او درباره رابط کاربری و تجربه کاربری این گوشی هم اضافه کرد که از دو ماه پیش پس از ملاقات با مدیر عامل گوگل گروه ضربت برای تکمیل این پروژه شکل داده‌اند تا هرچه زودتر آن را به اتمام برسانند.

سری گوشی‌های منعطف سامسونگ هم ظاهرا قرار است مانند دو خانواده محبوب و پرچمدار Galaxy S و Galaxy Note به صورت سالانه معرفی شوند. از طرفی این گوشی ابتدا در برخی بازارهای مشخص مانند امریکا و کره جنوبی در تعداد محدود عرضه می‌شود. کو همچنین اضافه کرد که نام تجاری نهایی این محصول هنوز مشخص نشده است.

کو در این نشست خبری همچنین گفت: « ما معتقدیم که گوشی‌های هوشمند منعطف نمی‌توانند به طور کامل جایگزین گوشی‌های رایج و معمول شوند. پنل‌های نمایش منعطف و خم شو هم مشکلاتی دارند که البته در تلاش هستیم با تحقیقات گسترده همه آن‌ها را شناسایی کنیم».

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۱
از این یک‌میلیون نسخه، متجاوز از ۸۰۰هزار دستگاه توسط ما ایرانی‌ها و بالاخص شهرِ تهران و شمیرانات بفروش می‌رسه. این احتمال وجود داره که تعدادِ اندکی نیز با لنجِ مخصوص و تحتِ تدابیر شدیدِ امنیتی، به جزیره‌کیش ارسال بشه