خانهاخبار
مقایسه ابعاد OnePlus 6T با پرچمداران اپل، سامسونگ و گوگل

مقایسه ابعاد OnePlus 6T با پرچمداران اپل، سامسونگ و گوگل

گوشی OnePlus 6T شب گذشته به صورت رسمی معرفی شد. پرچمدار کمپانی وان‌پلاس قابلیت‌های بسیاری دارد که ما در مطالب بعدی‌مان به آن‌ها خواهیم پرداخت اما اکنون می‌خواهیم نگاهی به سایز این گوشی بیندازیم.
۱۳۹۷/۸/۸

شرکت وان پلاس قصد دارد به کمک پرچمدار جدید خود سهم بیشتری از بازار گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص دهد و با توجه به قابلیت‌هایی که این گوشی فراهم ساخته، این موضوع چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد و OnePlus 6T تمامی مولفه‌های لازم برای دستیابی به این هدف را در اختیار دارد.

OnePlus 6T با سخت افزار بالارده خود به هیچ وجه در مقابل رقبای خود کم نمی‌آورد. طراحی و ظاهر این گوشی مطابق ترند روز بازار هستند و با توجه به قیمت آن، می‌توان OnePlus 6T را در دسته گوشی‌های غول‌کش قرار داد. بنابراین وان‌پلاس با عرضه این گوشی عرصه را برای شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند تنگ‌تر خواهد کرد. OnePlus 6T را می‌توان جزء یکی از گوشی‌های استثنایی امسال دانست.

در زمینه طراحی، این گوشی مهم‌ترین جنبه‌های ظاهری یک گوشی هوشمند به‌روز را با خود به همراه آورده است؛ نمایشگری بی‌حاشیه، بریدگی ناچ قطره‌ای و بدنه‌ایی کاملا شیشه‌ای از ویژگی‌های بارز این گوشی به شمار می‌روند. همچنین در بخش نسبت نمایشگر به بدنه پیشرفت خوبی حاصل شده است. این ویژگی در گوشی‌های بزرگ امروزی بسیار مهم تلقی می‌شود و یکی از دلایلی که گوشی‌های هوشمند به سختی از مرز 6 اینچ  بالاتر می‌رفتند مربوط به پیشرفت‌های کم صورت گرفته در این بخش می‌شد.

هم‌اکنون ما برای شما بررسی‌ای را تدارک دیده‌ایم که در آن سایز گوشی OnePlus 6T با رقبای اصلی و محبوب خود مقایسه شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)