خانهاخبار
کارت حافظه جدید سامسونگ به اندازه یک گوشی Galaxy A7 قیمت دارد!

کارت حافظه جدید سامسونگ به اندازه یک گوشی Galaxy A7 قیمت دارد!

سامسونگ که به نظر می رسد برای تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان حافظه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ی موبایل برنامه های زیادی دارد یک قدم دیگر پیشرفته و یک محصول ویژه را به سری کارت های حافظه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ی Evo Plus خود افزوده است.
۱۳۹۷/۸/۷

گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ اولین گوشی این شرکت است که رسما از کارت‌های حافظه 512 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. با این وجود زمانی که Galaxy Note‌ 9 به بازار جهانی عرضه شد برند سامسونگ هنوز کارت حافظه 512 گیگابایتی تولید نکرده‌ بود تا در کنار آن ارائه دهد. اما سامسونگ تایید کرده بود که به زودی  کارت حافظه 512‌‌ گیگابایتی خود را عرضه خواهد کرد و حالا این محصول رسما در وب‌سایت آلمان سامسونگ قرار داده شده‌است.

image

کارت حافظه جدید سامسونگ از سری Evo Plus از نوع کلاس 10 است که سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب 100Mb/s و 90Mb/s است. همچنین توانایی ذخیره 24 ساعت فیلم با کیفیت 4k و 15,300 عدد عکس را دارد. همانطور که انتظار می‌رود کارت حافظه جدید سامسونگ قیمت بسیار بالایی دارد و در وب‌سایت آلمان سامسونگ قیمت آن 289.99 یورو ثبت شده که تقریبا برابر با قیمت گوشی میان‌رده Galaxy A7 و همچنین سه برابر قیمت کارت حافظه‌ی 256 گیگابایتی Evo Plus سامسونگ است. به نظر نمی‌رسد که قیمت این محصول به زودی کاهش داشته باشد اما بدیهی است که طی سال‌های آینده با بالا رفتن تقاضا برای حافظه‌هایی با ظرفیت‌های بیشتر قیمت این محصولات ارزانتر شود. سامسونگ هنوز سفارشی برای این محصول ثبت نمی‌کند و زمان عرضه آن نیز مشخص نشده است و روشن نیست در کدام بازارها عرضه خواهد شد. البته اگر به این مقدار حافظه نیاز دارید می‌توانید سراغ تولید کنندگان دیگر نیز بروید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)