خانهاخبار
شخصیت Apu از سریال سیمپسون‌ها حذف خواهد شد

شخصیت Apu از سریال سیمپسون‌ها حذف خواهد شد

گزارش‌ها نشان می‌دهند که تهیه کنندگان سریال The Simpsons قصد حذف کردن شخصیت محبوب Apu از این سریال را دارند.
۱۳۹۷/۸/۶

نمی‌دانم که چقدر با سریال The Simpsons آشنا هستید، اما به هرحال این یکی از پرمخاطب ترین‌ سریال‌ها در کشور آمریکاست و بد نیست بدانید که درحال حاضر، کمپانی Fox درحال پخش فصل ۳۰ ام این سریال است. یکی از دلایل جذابیت این سریال وجود شخصیت‌هایی با ابعاد مختلف هستند که با جذابیت تمام، مسائل مختلف زندگی را نمایش می‌دهد، حداقل تا زمانی که فیلم این سریال ساخته شد! یکی از شخصیت‌های محبوب در این سریال، Apu است که بنابر مسائلی، قرار است به کلی از این سریال حذف شود. برای جزییات بیشتر در این راستا، در ادامه با ما همراه شوید.

image

اجازه دهید که شما را با Apu Nahasapeemapetilon آشنا کنم. او یک مهاجر هندیست که به شهر Springfield آمده و در یک سوپرمارکت به نام Kwik-E-Mart کار می‌کند؛ همسری به نام Manjula دارد و پدری برای ۸ فرزند است. در نگاه اول او شخصیت چندان مهمی نیست، اما در واقع قسمت‌های بسیاری بوده که او به همراه خانواده سیمپسون‌ها به دنبال موضوعی خاص بوده اند. شاید تا بحال شنیده باشید که برخی افراد به دلیل وجود طعنه‌هایی نژاد پرستانه نسبت به مردم هندوستان از این سریال رضایت ندارد. حال به نظر می‌رسد که با اوج گرفتن این موضوع در میان برخی کاربران، تهیه کنندگان سریال تصمیم گرفته اند که Apu را به کلی از سریال The Simpsons حذف کنند.

image

نکته جالب اینجاست که به گفته یک منبع ناشناس، تهیه کنندگان نمی‌خواهد سروصدای زیادی در این راستا شکل بگیرد و صرفا این شخصیت محبوب را کم کم از سریال حذف خواهند کرد. اصولا The Simpsons سریال کوتاهی نیست و درحال حاضر، فصل ۳۰ این سریال در دست ساخت است و به همین دلیل، حذف شدن شخصیتی قدیمی همچون Apu برای برخی کمی شوکه کننده است. درکل به نظر نمی‌رسد که همه تهیه کنندگان با این تصمیم موافقت کرده باشند، اما احتمالا باید برای همیشه با Apu خداحافظی کنیم. 

Thank You Come Again! 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۸/۶
فکرکنم مثل خانم پانته ا بهرامی تو سریال دلنوازان قهرکرده:))