خانهاخبار
اجازه دانگرید و ریستور به iOS 12 از سمت اپل بسته شد!

اجازه دانگرید و ریستور به iOS 12 از سمت اپل بسته شد!

همان طور که می‌دانید، سیستم عامل iOS 12 همزمان با معرفی آیفون XS و XS Max برای کاربران عرضه شد، اما شب گذشته اپل امکان دانگرید یا ریستور به این نسخه را مسدود کرد.
۱۳۹۷/۸/۱

سیستم عامل آی او اس 12 که با تغییرات کمی همراه بود و اکثر توجه و تمرکز مهندسان و طراحان روی قضیه بهینه سازی و مصرف باتری معطوف شده بود، همزمان با معرفی دو پرچمدار جدید کوپرتینویی ها، یعنی آیفون XS و XS Max برای کاربران و طرفداران محصولات این شرکت عرضه شد و در دسترس عموم قرار گرفت. از آن زمان تا به حال، تنها یک نسخه (12.0.1) ارائه شده و ورژن 12.1 نیز در حالت آزمایشی به سر می‌برد.

image

شب گذشته اپل اجازه دانگرید یا ریستور به نسخه اصلی iOS 12 را مسدود کرد و این بدان معناست که شما تنها قادر هستید دستگاه خود را به نسخه 12.0.1 ریستور کنید.

افرادی که به جیلبریک علاقه دارند، توصیه شده تا روی نسخه اصلی iOS 12 باقی مانده و از آپدیت به نسخه‌های فرعی (مانند 12.0.1) خودداری کنند. تیم جیلبریک Pangu و Luca Todesco که از افراد سرشناس در زمینه جیلبریک به حساب می‌آید، موفق به جیلبریک آیفون XS روی آی او اس 12 شده‌اند، اما متأسفانه تا به این لحظه نسخه عمومی آن را منتشر نکرده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۸/۱
همیشه وقتی نسخه جدید ios میاد اجازه میدن کسی که اپدیت میکنه و به هر دلیلی خوشش نمیاد برگرده به نسخه ی قبل،البته محدویت زمانی داره و بعد مسدود میشه دانگرد

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۸/۱
چرا بسته شده منظورم چرا اینکارو کردن ؟؟؟؟؟؟؟