خانهاخبار
مشخصات و تصاویر گوشی Honor Magic 2 لو رفت!

مشخصات و تصاویر گوشی Honor Magic 2 لو رفت!

نیروی محرکه‌ شرکت هواوی را گوشی‌های میان‌رده‌اش تشکیل می‌دهند اما این شرکت برای رقابت با بزرگان این صنعت به چیزی بیشتر از این نیاز دارد بنابراین برند زیرمجموعه خود، یعنی آنر را در خط مقدم این نبرد قرار داده است.
۱۳۹۷/۸/۱

جورج ژائو، مدیرعامل شرکت آنر، در مراسم IFA 2018 تیزری از گوشی Magic 2 را به نمایش گذاشت که مکانزیم کشویی این گوشی در آن قابل مشاهده بود. اکنون TENAA مشخصات این گوشی را دراختیار دارد و آن را در فضای مجازی انتشار داده اما هیچ گونه تصویری از این گوشی در کنار مشخصات درج نشده است. خوشبختانه، تصاویر گوشی مذکور در پروفایل Webio کاربری به نام Zanilia Zhao مشاهده شدند؛ ایشان گوشی Honor Magic 2 قرمز رنگی را به عنوان هدیه دریافت کرده است و به لطف تصاویری که منتشر نمودند؛ اکنون می‌دانیم که ظاهر این گوشی چگونه خواهد بود.

image

این گوشی جدید به پردازنده Kirin 980 مجهز خواهد شد و سرعت کلاک آن بر روی 2.6 گیگاهرتز تنظیم است. در کنار این پردازنده 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش 6.4 اینچی آن از پنل AMOLED بهره می‌برد و رزولوشن آن برابر با +Full HD است، تقریبا 100 درصد از نمای جلو گوشی به نمایشگر آن اختصاص می‌یابد و دیگر هیچ بخش اضافه‌ای در آن نمایان نیست. صفحه نمایش Honor Magic 2 طوری طراحی شده که هنگام کشیدن آن به سمت پایین، دوربین‌ دوگانه 16 مگاپیکسلی را ظاهر می‌کند و همراه با آن دو سنسور TOF برای تشخیص چهره به صورت 3 بعدی قرار دارد. از آنجایی که محل حسگر اثر انگشت در تصاویر یافت نمی‌شود، می‌توان انتظار داشت که این گوشی از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش بهره خواهد برد.

image

آنر در قاب پشتی گوشی Honor Magic 2 از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده کرده است؛ سنسور‌های اول و دوم به ترتیب وضوحی 16 و 24 مگاپیکسلی دارند و برای دوربین سوم 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. این ترکیب استفاده شده شباهت بسیاری به دوربین Huawei P20 Pro دارد؛ به طوری که حتی چینش آن در حالت عمودی قرار گرفته است. احتمالا نحوه کارکرد سنسور‌ها نیز همانند دوربین Huawei P20 Pro خواهد بود؛ یک سنسور برای ثبت تصاویر رنگی، یک سنسور برای ثبت تصاویر تک رنگ و یک سنسور برای ایجاد تصاویر بوکه.

تصاویر و پست Zanilia Zhao فاش می‌کنند که آنر قصد معرفی دستیار صوتی هوشمندی به نام Yoyo را دارد. به گفته‌ این بازیگر، این دستیار صوتی پاسخ‌های بامزه‌ای در قبال سوالات شیطنت‌آمیز می‌دهد.

طبق لیست TENNA، نسخه Pie‌ اندروید به صورت پیشفرض در این گوشی قرار خواهد گرفت و بر اساس EMUI 9.0 اجرا می‌شود. همچنین GPS دو بانده در این گوشی حضور دارد. ظرفیت باتری آن معادل 3400 میلی آمپر خواهد بود و بنابر تصاویری که پیش‌تر لو رفته‌اند؛ شارژری 40 واتی در جعبه‌ی آن قرار دارد. این شارژر دقیقا همانند آداپتور گوشی Huawei Mate 20 Pro است. برای جزئیات بیشتر در رابطه با این گوشی باید تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم. احتمال می‌رود شرکت آنر در تاریخ 31 اکتبر به صورت رسمی از گوشی Honor Magic 2 رونمایی نماید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

m

۱۳۹۷/۸/۵
بله همینطور رام هشت و بالاترین پردازنده و اولین برندی ک گوشی هاشو چند دوربینه عرضه کرد و حالا سامسونگ امسال و سال آینده گوشی های جدیشو رو چند دوربینه میکنه خب.هوآوی اولین برندیه ک حافظه 512 گیگابایتی روی دستگاه پورش دیزاین ب کار گرفته و الانم میبیند با چ سرعتی درحال پیشرفته اینا هیچ کدوم کپی نیستن هوآوی هیچ وقت از برند های اشغال و بی خود استفاده ایی نبرده بلکه داره راه های جدید و پیش میبره و باید منتظر اینم باشید ک چند وقت دیگه هوآوی برترینه در جهان و همینطور باید بدونید بازار جهان دسته چینه..../
بدرود.

حبیب بخشی

۱۳۹۷/۸/۲
هواوی داره میاد اول شما به همین روندتون ادامه بدین کاش میشد شما اپلیها و سامیها بلاک کنید بخش هواوی رو چون خیلی سخت هست ببینید و نگین چیزی

الو بانک

۱۳۹۷/۸/۱
چقدر این نظر اشتباهتو همه جا پخش میکنی؟
طرح کشویی این گوشی خیلی شکیل تر و زیباتر از طرح اوپو ه.به هرحال طبیعیه برای حذف سنسور و دوربین دوم از جلوی گوشی از این راه استفاده بشه؛اوپو نمیکرد هواوی بازم میکرد!
هواوی بودجه تحقیقاتش از اپل و سامسونگ بیشتره!پس مطمین باش بازم نواوری داره،کمااینکه تو این گوشیم نواوری داره..
واقعا متاسفم که از گوشی به کاملی میت 20 نگاهت فقط به ظاهرشه و کاملا از روی حسادت سعی در ایراد گرفتن داری.
این حد از ظاهر بینی و تعصب در دشمنی و خراب کردن این گوشی و این برند نشون از گذار از دوره کودکی به نوجوانیه...چطور میتونی از این شاهکار اینقدر بچگانه ایراد بچگانه تر بگیری؟

امیر

۱۳۹۷/۸/۱
اون از mate 20 pro که طراحیش کپی تلفیقی از ناچ ایفون و صفحه نمایش خمیده و قاب پشتی S9 بود و این هم از Magic 2 که با دوربین سلفی کشویی به تقلید از Oppo FindX طراحی شده! هواوی غول تکنولوژی و نواوری!!!!!