خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی بررسی اولیه پرچمدار Pixel 3 XL در هنگ‌کنگ

تماشا کنید: ویدیوی بررسی اولیه پرچمدار Pixel 3 XL در هنگ‌کنگ

پرچمداران نسل سوم پیکسل 9 اکتبر (17 مهر) رسما معرفی می‌شوند. Pixel 3 XL حالا در تصاویر زنده فاش شده و گوگل هم تیزری مرموز درباره ابعاد احتمالی گوشی مذکور منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۷/۱۵

گوشی‌های پرچمدار تازه گوگل قرار است چند روز دیگر رسما معرفی شوند اما مدت‌هاست که هر دو مدل Pixel 3 و Pixel 3 XL در خبرهای غیررسمی فاش می‌شوند. این گوشی‌ها اولین بار ماه گذشته در چندین خبر مشابه غیرهمسان و در خلال انتشار تصاویر و ویدیوهای زنده افشا شدند. بدین ترتیب تقریبا همه چیز را درباره طراحی ظاهری و مشخصات فنی این دو می‌دانیم اما گوگل سرسختانه در تلاش است در این روزهای باقی مانده تا رونمایی رسمی از نسل سوم پیکسل‌ها به نحوی وانمود کند که هنوز هم برخی موارد ناگفته درباره این دو گوشی باقی مانده است. این غول تکنولوژی محبوب اخیرا با انتشار تیزرهای تبلیغاتی عجیب و غریب دوباره پیکسل‌های نسل سوم و شایعه‌های حول محور طراحی و توسعه آن‌ها را بر سر زبان‌ها انداخته است.

در اولین شایعه‌های قدیمی درباره پرچمداران 2018 گوگل به احتمال معرفی سه نسخه اشاره شده بود. بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که گوگل ممکن است در سال جاری میلادی علاوه بر Pixel 3 و Pixel 3 XL همچنین از یک مدل بزرگ به نام Pixel Ultra یا یک گوشی کوچک تحت عنوان Pixel 3 Mini پرده بردارد. این شایعه‌ها مدتی بعد بدون هیچ دلیلی پایان یافتند تا اینکه گوگل حالا با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از Pixel 3 دوباره آن‌ها را زنده کرد. این سازنده با انتشار برخی تیزرهای مرموز به این شایعه‌های قدیمی اشاره کرده اما هنوز مشخص نیست که قصد دارد آن‌ها را تأیید یا رد کند.

علاوه بر این برخی تصاویر زنده تازه منتسب به Pixel 3 XL و جعبه آن منتشر شده آن را به نمایش گذاشته است. بار دیگر شاهد طراحی ناچ در قسمت بالا و حاشیه نواری تقریبا باریک در قسمت پایین پنل نمایش هستیم. اغلب سازندگان با تعبیه ناچ در طراحی گوشی‌های هوشمند تلاش می‌کنند حاشیه‌های نواری بالا و پایین صفحه نمایش را حذف کنند و از گوگل انتظار می‌رود نسخه نهایی Pixel 3 XL را بدون حاشیه قسمت پایین معرفی کند. از طرفی تاریخ معرفی این گوشی نزدیک شده و برای اعمال این تغییر دیگر شده است. بدین ترتیب گوشی پیش رو احتمالا طراحی ظاهری نهایی این محصول تازه را نشان می‌دهد.

پنل پشتی همچنان با دو بافت متفاوت مات و براق دیده می‌شود و دوربین اصلی با لنز تکی در آن تعبیه شده است. اجازه دهید دوباره به ناچ پنل جلو اشاره کنیم که انتظار می‌رود علاوه بر دوربین سلفی ماژول تشخیص چهره سه بعدی هم در آن تعبیه شود. گفته می‌شود Pixel 3 XL صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2960 دارد و از تراکم پیکسلی 494ppi پشتیبانی می‌کند.

image

باتوجه به شایعه‌های اخیر پیش بینی می‌شود Pixel 3 XL از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و با 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود. علاوه بر این موارد لنز تکی دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده و ظرفیت باتری دستگاه هم معادل 3430 میلی آمپر ساعت است.

گوگل هم از طرفی در پاسخ به برخی پرسش‌های کاربران درباره ابعاد Pixel 3 XL تیزر تبلیغاتی تازه‌ای را منتشر کرده اما در آن مشخصا پاسخی نداده است. گوگل چند روز پیش همچنین در تیزر تبلیغاتی دیگری اعلام کرد که در روند توسعه نسل سوم پیکسل چند مختلف را در ابعاد متفاوت مورد آزمون قرار داده اما نتیجه برخی از آن‌ها موفقیت آمیز نبوده است. این سازنده مشخصا به ابعاد اشاره نکرده و نگفته است کدام نسخه‌ها در چه ابعادی از این آزمون‌ها سربلند خارج شده‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)