خانهاخبار
پرچمدار OnePlus 6T در رندرهای تازه؛ دوربین دوگانه و حذف جک هدفون

پرچمدار OnePlus 6T در رندرهای تازه؛ دوربین دوگانه و حذف جک هدفون

پرچمدار تازه OnePlus 6T پیش از معرفی رسمی در تصاویر باکیفیت رندری فاش شده است و همه مشخصات ظاهری آن به نمایش گذاشته شده‌اند. این گوشی سطح بالا 17 اکتبر با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش معرفی می‌شود اما جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی آن حذف شده است.
۱۳۹۷/۷/۶

پرچمدار OnePlus 6T قرار است 17 اکتبر (25 مهر) رسما معرفی شود و حالا در شرایطی که تنها چند هفته تا رونمایی رسمی از این گوشی تازه باقی مانده تصاویر رندری باکیفیت و 360 درجه منتسب به آن منتشر شده است. این تصاویر توسط افشاگر معروفی به نام استیو همرستوفر که آن را با نام کاربری @OnLeaks می‌شناسیم منتشر شده‌اند تا طراحی تازه‌ترین پرچمدار کمپانی وان پلاس را با جزئیات کامل به نمایش بگذارند.

پرچمدار OnePlus 6 در ماه مه امسال معرفی شد. به نظر می‌رسد که وان پلاس در طراحی و توسعه OnePlus 6T هم به طور کلی از نسل قبلی الهام گرفته و این گوشی هم قرار است به پنل نمایش کشیده که تقریبا همه پنل جلو را در بر می‌گیرد، مجهز شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، حاشیه بسیار باریکی در قسمت پایین پنل نمایش این گوشی طراحی شده و ناچ بزرگ در نسل قبلی هم حالا جای خود را به بریدگی بسیار کوچک‌تری با گوشه‌های خمیده داده است. این بریدگی حاشیه کوچک‌تر توسعه یافته اما اندازه آن به قدریست که سازنده توانسته دوربین سلفی و حسگرهای مجاورتی را در آن تعبیه کند. از طرفی بلندگوی مکالمه در این ناچ دیده نمی‌شود چراکه سازنده تصمیم گرفته است آن را به لبه فریم گوشی منتقل کند. همچنین جالب است بدانید که در پنل جلوی OnePlus 6T از تعبیه فلش LED خبری نیست.

 

در پنل پشتی هم شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه هستیم. اولین گزارش‌ها درباره پرچمدار تازه وان پلاس از احتمال طراحی دوربین سه گانه حکایت داشتند اما در اغلب خبرها و شایعه‌های اخیر درباره OnePlus 6T به دوربین اصلی دوگانه اشاره شده است و به نظر می‌رسد که این خبر صحت داشته باشد. این دوربین به صورت عمودی چینش شده و به همراه بدنه یکپارچه شیشه‌ای توانسته است تصویری بسیار شبیه به OnePlus 6 اصلی بیافریند. تنها تفاوت در طراحی پنل پشتی این گوشی در حسگر اثرانگشت آن است. OnePlus 6 به حسگر فیزیکی در پنل پشتی مجهز شده بود اما این قابلیت امنیتی حالا قرار است زیر صفحه نمایش OnePlus 6T تعبیه شود.

در تصاویر دیگر هم به خوبی می‌توان مشاهده کرد که جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی OnePlus 6T حذف شده است. حذف قابلیت مذکور درواقع کاربران گوشی را وادار می‌کند تا از پورت USB Type-C که در لبه پایینی بدنه و در کنار بلندگو و میکروفون قرار گرفته است، استفاده کنند. دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ بدنه تعبیه شده‌اند و کناره سمت راست هم میزبان دکمه پاور و Alert Slider شده است.

انتظار می‌رود پرچمدار OnePlus 6T هم مانند OnePlus 6 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز شود و از 6 یا 8 گیگابایت رم بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی احتمالا در نسخه‌هایی با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت معرفی می‌شود و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. در آخر باید اشاره کنیم که سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای ناب به همراه Oxygen OS 9.0 روی پرچمدار تازه وان پلاس نصب می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)