خانهاخبار
سامسونگ برای معرفی گوشی تاشوی Galaxy F آماده می‌شود

سامسونگ برای معرفی گوشی تاشوی Galaxy F آماده می‌شود

سامسونگ اخیرا شعار تجاری را به ثبت رسانده است که برای گوشی تاشوی این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. انتظار داریم Galaxy F در اوایل سال آینده به صورت رسمی معرفی شود.
۱۳۹۷/۷/۲

شرکت سامسونگ اولین جزئیات پیرامون گوشی تاشوی خود را در ماه نوامبر ارائه خواهد داد؛ با این‌حال، معرفی رسمی این مدل در بهترین حالت در ماه ژانویه صورت می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد سازنده کره‌ای به سرعت برای معرفی اولین گوشی تاشوی خود آماده می‌شود و به‌تازگی نیز شعار تجاری را در اروپا به ثبت رسانده است که احتمالا برای گوشی تاشوی خود از آن استفاده خواهد کرد.

جمله‌ای که سامسونگ به ثبت رسانده، «The Future Unfolds / آینده آشکار می‌کند» است؛ احتمالا در این شعار به ویژگی تاشوی گوشی جدید سامسونگ اشاره شده است. با اینکه گمان می‌رود از شعار تجاری فوق برای گوشی تاشوی سامسونگ استفاده شود اما ظاهرا کره‌ای‌ها آن‌را برای محصولات دیگری نیز از جمله تبلت‌ها، تلویزیون‌ها، لامپ LED، سشوار تا ماشین لباس‌شویی به ثبت رسانده‌‌اند. با این‌حال، بعید است به‌زودی چنین محصولاتی را با طراحی تاشو ببینیم و همچنان محتمل‌ترین محصولی که از این شعار تجاری بهره می‌برد؛ احتمالا همان گوشی تاشوی سامسونگ باشد.

image

البته بد نیست اشاره کنیم که ثبت شعار تجاری لزوما به معنای استفاده از آن نخواهد بود؛ شرکت‌ها معمولا چندین نام و شعار تجاری را برای محصولات خود درنظر می‌گیرند تا در زمانی نامشخص از آن استفاده کنند. 

در رابطه با نام تجاری که برای گوشی تاشوی سامسونگ درنظر گرفته خواهد شد، گزارش‌های متعددی وجود دارد؛ در ابتدا اعلام شده بود که Galaxy X نام تجاری گوشی جدید سامسونگ است اما مدتی بعد، مشخص شد که این موضوع صحت ندارد. با این‌حال، هم‌اکنون امیدواریم که گوشی تاشوی سامسونگ از خانواده Galaxy F به بازار عرضه شود؛ هرچند عرضه آن در اوایل محدود خواهد بود و حتی شایعه شده است که این مدل تاشو نزدیک به 2000 دلار قیمت دارد تا خرید آن به راحتی ممکن نباشد! ضمن اینکه گوشی تاشوی سامسونگ در تعداد محدودی به تولید خواهد رسید؛ ظاهرا شرکت کره‌ای تنها تصمیم دارد تا واکنش کاربران را نسبت به گوشی‌های تاشو و به خصوص Galaxy F ارزیابی نماید و تولید محدود گوشی تاشوی سامسونگ بدین منظور صورت می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)