خانهاخبار
انتخاب و نصب تخصصی دوربین مدار بسته

انتخاب و نصب تخصصی دوربین مدار بسته

امروزه در جامعه ایران با توجه به بالا رفتن مشکلات اقتصادی و افزایش شاخص چالش های امنیتی جمعیتی، میزان بروز جرم در جامعه افزایش داشته و باعث شده حجم بالایی از صاحبان مشاغل و دارندگان کالاهای سرمایه ای و حتی عموم مردم برای محل زندگی خود به دنبال یک راه حل مناسب جهت بالا بردن ضریب امنیت باشند.
۱۳۹۷/۶/۳۱
image

در این بین یک گزینه همیشه به عنوان اولین آپشن مطرح بوده و آن نصب دوربین مدار بسته میباشد، در ابتدا اولین چیزی که به ذهن شما خواهد رسید این خواهد بود که جهت خرید دوربین مدار بسته چه میزان باید هزینه کنیم تا یک سیستم مدار بسته خوب تهیه نمایید؟

جهت جواب به این پرسش ابتدا باید به دنبال یک شرکت مناسب باشید که تمامی مشاوره های لازم را به شما بدهد و تمام و کمال شما را راهنمایی کند و حتی کارشناسان خود را جهت بازدید و برآورد به محل مورد نظر شما بفرستد، بیشتر شرکت های مشغول در حوزه فروش دوربین مدار بسته عمده فعالیت خود را معطوف به فروش دوربین مدار بسته بصورت تکی یا پکیج دوربین مدار بسته کرده اند و سعی میکنند خود را به حوزه های سخت تر مثل کارشناسی و نصب نکشانند اما شرکت الکامپ با توجه به خط مشی خود در طول 15 سال فعالیت خود در صنعت سیستم های امنیتی، هزاران پروژه موفق را به انتها رسانده و هرگز از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده است، شرکت الکامپ تنها شرکت ارائه دهنده ضمانت 5 ساله بر روی محصولات خود میباشد و تمامی پروژه های نصب دوربین مدار بسته از کارشناسی تا نصب و پشتیبانی را توسط متخصصین خود به انجام میرساند.

بعد از انتخاب شرکت مورد نظرتان نوبت به انتخاب برند مناسب میرسد که معمولا گمراه کننده ترین قسمت کار است. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما پلکوتک(PELCOTECH)  را پیشنهاد میکنیم.

این دوربین مدار بسته تنها دوربینی است که دارای 5 سال ضمانت بی قید و شرط میباشد که این تنها به یک دلیل است و آن وجود چیپست قدرتمند سونی در قلب این دوربین میباشد که شما با اندکی جستجو در اینترنت خواهید فهمید که چیپست های سونی بهترین برند موجود در بازار ایران هستند و شرکت الکامپ با آگاهی از کیفیت محصولات خود بدون هیچ شرط و مشکلی این دوربین مدار بسته را ضمانت 5 ساله نموده است.

image

همچنین شرکت الکامپ با توجه به وجود نیاز های متفاوت در حوزه سیستم های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه های مختلف دارای پکیج های مناسبی میباشد و شما میتوانید با توجه به نیاز ها و حساسیت های خود یکی از این پکیج ها را تهیه نمایید:

پکیج طلایی:

این پکیج دوربین مدار بسته ها که با برند پلکوتک میباشند پکیج های فوق حرفه ای شرکت میباشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت 5 ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج ها از 2عدد دوربین مدار بسته تا 16 عدد متفاوت میباشد و شما بنا به نیاز خود میتوانید یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

پکیج نقره ای:

این پکیج کاملا اقتصادی میباشد و با توجه به اینکه 2 سال ضمانت مشمول آن میشود قیمت کاملا به صرفه ای هم دارد، برند این پکیج FourK میباشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت های متفاوتی دارد و شما میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ(الکترو امن پاد)  فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

شماره های تماس : 88517900 و 8851920

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)