سرویس خبر
13 شهریور 1397 ساعت 12:40
3 نظر

 

بررسی اپلیکیشن بامیلو و شرکت در کمپین یک سال زندگی رایگان

فروشگاه اینترنتی بامیلو در کمپین جدیدش فرصتی را برای مشتریانی که اولین خرید خود را از طریق اپلیکیشن انجام می‌دهد ایجاد کرده تا برنده جوایز ارزشمند کمپین یک سال زندگی رایگان باشند. برای آشنایی با اپلیکیشن بامیلو و بررسی تخصصی آن همراه ما باشید.

این روزها در مورد بامیلو و کمپین جدید آن با نام «یک سال زندگی رایگان» زیاد می‌شنویم. فروشگاه اینترنتی بامیلو که یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در مارکت ایرانی به‌شمار می‌رود با هدف آشنایی مردم برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی و به تبع آن اصلاح سبک زندگی، کاهش مصرف انرژی و سوخت و همچنین ساده‌تر کردن زندگی روزمره کمپین جدیدش را آغاز کرده است.

بامیلو برای تشویق کاربران اینترنتی برای استفاده از اپلیکیشن‌ها با همکاری اسنپ، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌فود و ایرانسل و کبال قرعه‌کشی‌ای را ترتیب داده تا تمام کسانی‌که برای نخستین بار از طریق اپلیکیشن بامیلو، خرید می‌کنند شانس برنده شدن خدمات ویژه این اپلیکیشن‌های پر کاربرد را داشته باشند.

بدین ترتیب اگر شما هنوز خریدی را از طریق اپلیکیشن بامیلو ثبت نکرده‌اید کافیست با بررسی اپلیکیشن بامیلو همراه شوید تا هرچه بیشتر با این اپلیکیشن و فرایند سفارش محصول از آن آشنا شوید.

بعد از نصب اپلیکیشن بامیلو و باز کردن آن با صفحه‌ای روبرو می‌شویم که ترتیب چینش المان‌های آن به‌خوبی یادآور یک فروشگاه اینترنتی است. بنرهای مختلف از پروموشن‌ها، لیستی از دسته‌بندی محصولات، بخشی برای تخفیف‌های زمان‌دار، قسمتی برای محصولات پرفروش و همچنین پیشنهادات بامیلو مواردی هستند که همگی در صفحه اول جای گرفته‌اند. احتمالا در همین اولین برخورد با تنوع بالای کالاها می‌توانید مواردی را پیدا کنید که در سبد خرید شما جای می‌گیرند. با این حال اگر به دنبال محصول خاصی هستید کافیست از منوی کشویی سمت راست وارد بخش دسته‌بندی محصولات شوید.

هنگام مرور صفحه اول برنامه با بخشی نیز به نام بامیلوی من مواجه هستیم که در آن لیست نامنظمی از محصولات آماده فروش بامیلو قرار گرفته است. در واقع این لیست براساس سابقه گشت و گذار ما در برنامه کامل می‌شود و آیتم‌های آن به مرور زمان براساس سلیقه کاربر چیده می‌شوند.

دسته‌بندی‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که تقریبا همه نیاز کاربران را پوشش می‌دهند. از لوازم الکترونیکی گرفته تا پوشاک، لوازم بهداشتی و دسته خوراکی‌ها فهرست شده‌اند که هر کدام به دسته‌های جزئی‌تر تقسیم می‌شوند. بنابراین به سادگی می‌توانید دسته محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و به جستجوی کالای مورد نظر بپردازید. هنگامی که دسته‌بندی را به شاخه‌های کوچکتر تبدیل می‌کنید عددی جلوی هر دسته نوشته شده که تعداد محصولات آماده فروش در آن بخش را نمایش می‌دهد. همچنین نوار جستجویی بالای دسته‌ها وجود دارد که می‌توانید به‌صورت مستقیم به جستجوی دسته مورد نظر بپردازید و خود را از سر و کله زدن با شاخه‌های مختلف دسته‌ها خلاص کنید. 

 

بخش علاقه‌مندی‌ها در منوی سمت راست همانطور که از نام آن پیداست مجموعه‌ای از محصولات مورد علاقه شما را شامل می‌شود که هنگام گشت و گذار در فروشگاه گزینه لایک یا قلب قرمز رنگ را روی آن فشار داده‌اید. این محصولات به لیست علاقه‌مندی‌های شما اضافه شده‌اند و هر زمان که بخواهید می‌توانید به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید. این دسترسی می‌تواند با هدف خرید محصول در زمان دیگری انجام شود یا حتی برای معرفی آن به دوستانتان مفید واقع شود.

پایین بخش علاقه‌مندی گزینه کالاهای اخیرا مشاهده شده به چشم می‌خورد. این بخش به‌صورت خودکار با محصولاتی که اخیرا آنها را مشاهده و مشخصات آن بررسی کرده‌اید پر می‌شود. یعنی اگر محصول خاصی را دیده‌اید و آن را لایک نکرده‌اید حداقل می‌توانید در زمان دیگری آن را در بخش اخیرا مشاهده شده پیدا کنید. 

بخش‌های دیگر در منوی کشویی سمت راست شامل سبد خرید و حساب کاربری من می‌شود که از نام آنها مشخص است با چه چیزی روبرو هستیم. سبد خرید محصولاتی را نشان می‌دهد که در حال خرید آنها هستیم و مراحل تسویه حساب را پیش روی ما قرار می‌دهد و بخش حساب کاربری من به ویرایش اطلاعات کاربری و نشانی‌های دریافت محصول تعلق دارد. در بخش نشانی‌ها می‌توانید چند آدرس مختلف را وارد کنید تا هر بار موقع سفارش از وارد کردن آدرس و جزئیات آن بی نیاز شوید. 

 

گزینه‌های دیگری که در منوی سمت راست دیده می‌شوند مربوط به راه‌های تماس با خدمات مشتریان و مشاهده راهنما و سوالات متداول هستند. وقتی روی گزینه تماس با خدمات مشتریان تپ می‌کنیم به‌صورت خودکار برنامه Phone روی گوشی باز می‌شود که شماره پشتیبانی بامیلو اتوماتیک درج شده است. بخش راهنما و سوالات متداول نیز در پنج دسته مختلف سوالات متداولی که ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید را همراه با پاسخ نمایش می‌دهد و خواندن آن برای کسانی که تجربه کمی در خرید از بامیلو دارند خالی از لطف نیست. 

بعد از آشنایی کامل با اپلیکیشن در آخرین قدم به ثبت سفارش و خرید محصول می‌رسیم که نکته ابهام‌آمیزی در آن دیده نمی‌شود. وقتی محصولی را به سبد خرید اضافه می‌کنید و فرایند تسویه حساب را دنبال می‌کنید، بامیلو ما را از زمان دریافت محصول آگاه می‌کند و بعد از انتخاب آدرس دریافت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شویم. در صفحه پرداخت دو راه وجود دارد، یا از طریق درگاه بانکی هزینه محصول را پرداخت می‌کنیم یا با انتخاب گزینه پرداخت در محل، هزینه آن را هنگام دریافت کالا در محل و از طریق وجه نقد یا کارت بانکی پرداخت می‌کنیم. 

 

خوشبختانه اپلیکیشن بامیلو به رایگان برای هردو پلتفرم اندروید و آی‌اواس عرضه شده و همه کاربران می‌توانند با خرید از آن شانس خود را برای بهره‌مند شدن از جوایز کمپین «یک سال زندگی رایگان» امتحان کنند. 



  13 شهریور 1397
2094 بازدید
3 نظر
5.00
  3 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری