خانهاخبار
IFA 2018: لپتاپ Dell Inspiron Chromebook 14 2-in-1 معرفی شد

IFA 2018: لپتاپ Dell Inspiron Chromebook 14 2-in-1 معرفی شد

کمپانی Dell در نمایشگاه IFA 2018 از تازه‌ترین لپتاپ خود به نام Inspiron Chromebook 14 2 in 1 پرده برداشت. این لپتاپ از پردازنده نسل هشتم Intel Core i3 قدرت می‌گیرد اما اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت آن در دسترس نیست.
۱۳۹۷/۶/۱۰

کمپانی Dell هم مانند بسیاری از سازندگان محصولات هوشمند به نمایشگاه بین المللی IFA 2018 برلین آمده است. این سازنده روز گذشته از تازه‌ترین لپتاپ سطح بالای خود به نام Inspiron Chromebook 14 2 in 1 پرده برداشت. محصول هوشمند و سطح بالای Dell حداقل 600 دلار قیمت گذاری شده و قرار است از 23 اکتبر روانه بازار شود. همان‌طور که از نامش هم برمی‌آید، Inspiron Chromebook 14 2 in 1 لپتاپی از سری سطح بالای Inspiron است که از Chrome OS قدرت می‌گیرد و با لولای 360 درجه می‌توان حالت فیزیکی‌اش را تغییر داد. این لپتاپ همچنین نمایشگر لمسی 14 اینچی فول اچ دی با وضوح تصویر 1080p و زاویه نمایش باز دارد و از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد. Dell صفحه کلید این لپتاپ را با نور پس زمینه طراحی کرده است تا کاربر بتواند در محیط با نور کم هم به راحتی با آن کار کند. Inspiron Chromebook 14 2 in 1 همچنین به قلم استایلوس EMR مجهز شده که زیر صفحه کلید قرار گرفته است.

image

Dell لپتاپ تازه خود را به پردازنده نسل هشتم Intel Core i3 به همراه 4 گیگابایت رم DDR4 و 128 گیگابایت حافظه eMMC مجهز کرده است. این پردازنده با قدرت 3.4 گیگاهرتز پردازش می‌کند و حافظه موقت (کش) معادل 4 گیگابایت دارد. انتظار می‌رود باتری 56 وات ساعتی لپتاپ مذکور حدودا 10 تا 15 ساعت دوام بیاورد و برخلاف سایر لپتاپ‌های اخیر از سری Inspiron Chromebook به کمک یکی از دو پورت USB 3.1 Type-C شارژ شود. Dell علاوه بر این موارد تلفیقی هم از پورت‌های میکروفون و هدفون، درگاه microSD، پورت استاندارد USB 3.1 در خروجی و ورودی لپتاپ Inspiron Chromebook 14 خود تعبیه کرده است. این مدل همچنین از امکانات ارتباطی Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

کمپانی Dell قصد دارد Inspiron Chromebook 14 2 in 1 را تنها در یک رنگ خاکستری عرضه کند. البته اطلاعات دقیقی درباره قیمت و تاریخ نهایی عرضه عمومی این لپتاپ در دسترس نیست اما انتظار می‌رود Dell تا دو ماه آینده روند فروش آن را آغاز کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)