خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری تازه برای پرچمدار HTC U12 Plus

انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری تازه برای پرچمدار HTC U12 Plus

کمپانی اچ تی سی تنها یک ماه پس از به روزرسانی نرم افزاری پرچمدار U12+ حالا به روزرسانی نرم افزاری دیگری برای این پرچمدار منتشر کرده است. در میان موارد نرم افزاری برای بهبود سیستم همچنین یک اپلیکیشن سرگرمی تازه هم دیده می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۲

کمپانی تایوانی اچ تی سی با انتشار به روزرسانی نرم افزاری برای گوشی U12+ خود این پرچمدار سطح بالا را به قابلیت‌های تازه ارتقا داده است. البته به روزرسانی نرم افزاری دیگری هم حدودا یک ماه پیش برای گوشی مذکور منتشر شده و دوربین و Edge Sense UI آن ار از برخی جهات بهبود بخشیده بود.

image

همچنین دکمه‌های حساس به فشار هم در این به روزرسانی تازه بهبود یافته‌اند اما به نظر می‌رسد که این موارد کافی نبوده‌اند. تازه‌ترین به روزرسانی نرم افزاری برای U12+ بهبودهای بیشتر و بهتری برای دکمه‌های حساس به فشار با خود به همراه می‌آورد. علاوه بر این همچنین بهبودهایی برای عمر باتری و عملکرد کلی سیستم با این به روزرسانی نرم افزاری برای U12+ در نظر گرفته شده‌اند.

image

از همه مهم‌تر آنکه اچ تی سی با این به روزرسانی نرم افزاری اپلیکیشن CryptoKitties را که یک ماه پیش معرفی شد به U12+ افزوده است. این اپلیکیشن کاربران U12+ را قادر می‌سازد تا گربه‌های مجازی را تربیت کنند و حتی آن‌ها را به سایر کاربران بفروشند.

هرکدام از این گربه‌های مجازی منحصر به فرد هستند و برپایه تکنولوژی بلاک چین اتریوم طراحی شده‌اند؛ به همین خاطر می‌توانید هرکدام از این بچه گربه‌ها را به امنیت بالا بخرید یا بفروشید.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Sina_H

۱۳۹۷/۶/۳
بله دیگه پرچم اچ‌تی‌سی همیشه بالاست.

Sina_H

۱۳۹۷/۶/۳
آقا حامد محترم.شما اول تایپ کردنت رو اصلاح کن"بروزرسانیخ"نه "به‌روزرسانی".دوما توی مطلب نوشته شده که کلی بهبود برای گوشی داشته و سخت افزارشم کاراییش بهتر شده.بعدشم اگر طرفدار یه برند هستی نباید به برندای دیگه توهین کنی.اچ‌تی‌سی خاصّه و خداروشکر طرفداراشم خاصّن.

حامد

۱۳۹۷/۶/۲
خخخخخخخ... گربه مجازی::::
سامسونگ و اپل و سر اینکه اولین گوشی 5g رو کدومشون بزنن هواویبزننت دارن اونوقت اچ تی هنگ بروزرسانیخ گربه میده ..خدایا توبه

Milad arz

۱۳۹۷/۶/۲
? King