خانهاخبار
تصویر گوشی پرچمدار هوآوی میت 20 پرو فاش شد

تصویر گوشی پرچمدار هوآوی میت 20 پرو فاش شد

تصویر واقعی فاش شده از هوآوی میت 20 پرو نشان می‌دهد که پرچمدار جدید چینی‌ها به دوربین سه‌بعدی مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۱

مدتی پیش، تصاویر رندر شده اعضای جدید سری «میت» منتشر شد و به‌تازگی، تصویر واقعی از مدل «پرو» هوآوی میت 20 به‌دست آمده است که بخشی از قابلیت‌های احتمالی آن‌را به نمایش می‌گذارد. مانند آنچه که پیش‌تر دیده بودیم، هوآوی میت 20 پرو به سه دوربین مجهز خواهد شد؛ دوربین سه‌گانه برای اولین‌بار در پرچمدار پی 20 پرو مورد استفاده قرار گرفت و قابل انتظار بود که این ویژگی به عضو جدید سری «میت» نیز راه پیدا نماید.

image

هوآوی میت 20 پرو از سه دوربین بهره می‌گیرد که سنسورهای دوربین به همراه فلاش LED طراحی مربعی شکل دارند؛ در حالی‌که در پی 20 پرو دوربین سه‌گانه به گوشه پنل پشت دستگاه انتقال یافته بود، شرکت چینی دوربین سه‌تایی میت 20 پرو را به بالای حسگر اثرانگشت منتقل کرده است. براساس شنیده‌ها، پرچمدار جدید هوآوی از سه سنسور 40 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی مونوکروم و یک لنز تله‌فوتو استفاده خواهد کرد.

همچنین به‌نظر می‌رسد که شایعات گذشته مبنی بر عرضه هوآوی میت 20 پرو با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش صحت ندارد؛ با وجود اینکه اعلام شده بود شرکت چینی با کوالکام برای استفاده از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک همکاری خواهد کرد، به‌نظر می‌رسد پرچمدار آینده هوآوی فاقد این ویژگی باشد. با انتقال حسگر اثرانگشت به قاب پشتی، یکی‌دیگر از قابلیت‌های موردانتظار پیرامون پرچمداران جدید هوآوی در نیمه دوم سال 2018 تکذیب خواهد شد؛ البته برخی مدعی هستند که شرکت چینی از سیستم تشخیص چهره نیز برای احراز هویت کاربران استفاده خواهد کرد اما صحت این ادعا هنوز مشخص نیست. باید دید که در جلوی گوشی، دوربین سه‌بعدی تعبیه خواهد شد یا شرکت چینی هوآوی به استفاده از حسگر اثرانگشت در پرچمدارانش ادامه می‌دهد.

image

تراشه Kirin 980 که تا چند روز آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ قلب تپنده پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو است. این تراشه اولین پردازنده 7 نانومتری خواهد بود که برای گوشی‌های هوشمند معرفی می‌شود؛ البته اپل نیز در ماه سپتامبر از تراشه Apple A12 رونمایی می‌کند که برمبنای لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. گفته می‌شود از شش گیگابایت رم برای پرچمداران جدید هوآوی استفاده خواهد شد اما صحت این ادعا هنوز مشخص نشده است.

در رابطه با پنل جلوی گوشی، هوآوی میت 20 و میت 20 پرو تفاوت چشمگیری با نسل قبل خواهند داشت؛ هر دو مدل در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارند اما ضخامت این بریدگی بسیار باریک است زیرا درون ناچ تنها دوربین سلفی تعبیه شده. با وجود اعمال بریدگی در بالای نمایشگر، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حفظ خواهد شد. گفته می‌شود جانشین میت 10 به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز خواهد شد و مدل بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش به بزرگی 6.9 اینچ استفاده می‌کند. 

لازم به‌ذکر است که پرچمداران جدید هوآوی برای نیمه دوم سال 2018 در ماه اکتبر معرفی خواهند شد و با توجه به رونمایی از رام EMUI 9 که برمبنای اندروید پای 9 توسعه یافته است، انتظار داریم میت 20 و میت 20 پرو با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه شوند. احتمال می ‌دهیم در تاریخ 31 اوت، جزئیات بیشتری پیرامون زمان معرفی پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو هوآوی منتشر شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Saheb

۱۳۹۷/۶/۱
آخه چه ربطی داره مگه هواویmate rsرو ندیدید که 2تا حسگر اثر انگشت داره